Pink Lady: pozytywny bilans sezonu

Stoisko Pink Lady na targach Fruit Logistica
Rynek europejski stanowi dla Pink Lady® około 22% światowej sprzedaży szacowanej w bieżącym sezonie na ponad 178 tysięcy ton, równej  zeszłorocznej. Pink Lady® potwierdza ambicję zwiększenia tego udziału.
 
Globalna sprzedaż Pink Lady® jest oceniana w tym sezonie na o 15% wyższą, niż w analogicznym okresie 2016/17. Wyższy jest również o 26% poziom  zapasów. Sprzedaż tej odmiany rozwija się na rynkach Szwecji (+ 46%), Niemiec (+ 31%), Holandii (+ 23%), Francji (+ 21%), Włoch (+ 17%), Hiszpanii (+ 10%) i Belgii (+ 9%). 

Do sukcesów marki należy dodać rozwój PinKids® – oferty dedykowanej dzieciom, która odnotowała wzrost popularności nawet wyższy niż samej Pink Lady®
za: biuro prasowe marki
pg

Related Posts

None found

Poprzedni artykułKapustne na świecie
Następny artykułW Broniszach tańsze młode importowane ziemniaki

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.