Którędy do młodego klienta?

Chilijscy producenci borówki ze stowarzyszenia Asoex wspierani fachowcami od reklamy i marketingu z ProChile uruchomili w wielu krajach świata programy promocyjne nakierowane głównie na młodego (potencjalnego) klienta. Nośnikami przekazu są smartfony, sieci społecznościowe i inne wykorzystujące możliwości hi tech.
Chile jest producentem około 100 tys. ton owoców borówki wysokiej. Zdecydowana ich większość jest eksportowana. W ubiegłym roku rozpoczęły się programy promocji tych owoców w wielu krajach świata – w Chinach, Rosji, Korei Południowej, Szwecji, Norwegii, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Turcji. Przedsięwzięcia są różne w różnych krajach, ale na większości rynków wykorzystuje się aplikacje na smartfony, których użytkownicy mogą dowiedzieć się – na przykład – szczegółów promocji borówki w okolicznych sieciach handlowych, ściągnąć przepisy kulinarne czy przeczytać o nieznanych sobie możliwościach wykorzystania tych owoców.
 
Za: fruitnet.com
pg

Related Posts

None found

Poprzedni artykuł90 mln ton jabłek
Następny artykułKonsumenci już nie szukają najtańszych produktów

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.