Polskie stoisko narodowe na targach Speciality Food w ZEA

Polskie stoisko na targach Speciality Food w Dubaju; fot. ARR
Ponad 1200 wystawców z kilkudziesięciu państw, w tym kilkanaście firm polskich szuka kontrahentów na Bliskim Wschodzie podczas targów Speciality Food w Dubaju, łączących poprzez trzy wydarzenia wystawiennicze – Speciality Food Festival, Yummex i Seafex – trzy obszary produkcji spożywczej – produkty ekskluzywne, słodycze i owoce morza.

Dominują wystawcy z branży słodyczowej, ciastkarskiej, owocowej (z produktami liofilizowanymi), producenci czekolady, soków i syropów owocowych. Targi – określane mianem „małego Gulfood'u” – to okazja do zaprezentowania swojej oferty w Dubaju i szansa na dotarcie do kontrahentów z krajów Zatoki Perskiej.

Na stoisku narodowym ARR swoją ofertę prezentuje 8 wystawców: Arsenal, Elena, Magura Marketing, Mix Expert, Speed Trade International, SPS Handel, Sweet Brands i Victoria Cymes.

Przed rozpoczęciem targów przedsiębiorcy uczestniczyli w spotkaniach B2B z przedstawicielami lokalnych i globalnych sieci handlowych oraz dystrybutorów działających w sektorze HoReCa. Stoisko odwiedzają nie tylko Arabowie i Hindusi – prężnie działający w sferze dystrybucji detalicznej, ale i Polacy mieszkający w Dubaju, dla których jest to okazja do skosztowania ojczystych wyrobów.

Targi trwają do 10 listopada.

Źródło: ARR

Related Posts

None found

Poprzedni artykułRosja znacznie zwiększyła import kazachskich owoców i warzyw
Następny artykułChiński rynek przetworów ziemniaczanych

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.