Rośnie wartość sprzedaży musów owocowych w sklepach małoformatowych

W lipcu w sklepach małoformatowych masło i produkty kojarzone ze zdrowym stylem życia, np. musy owocowe, osiągnęły jeden z największych rocznych wzrostów wartości sprzedaży - podała Polska Izba Handlu.
– W lipcu 2017 r. klienci wydali na zakupy w sklepach małoformatowych (o powierzchni do 300 m kw.) średnio o 13,07 zł więcej niż rok wcześniej – poinformowała Polska Izba Handlu (PIH) w poniedziałkowym komunikacie.
 
 
– Duże wzrosty zarówno w liczbie transakcji, jak i w wartości sprzedaży notują  kategorie kojarzone ze zdrowym stylem życia, takie jak produkty sojowe i ryżowe, chipsy owocowe czy musy owocowe” – podała PIH. – Udział tych produktów w całkowitych obrotach sklepów małoformatowych pozostaje znikomy” – dodano.
 
Dodano, że w lipcu liczba transakcji z udziałem napojów utrzymała się na poziomie sprzed roku, ale w porównaniu z czerwcem br. obniżyła się o 4 proc. „Największe spadki odnotowały soki, nektary i napoje niegazowane (spadek liczby transakcji o 7 proc. w stosunku do czerwca), a także wody butelkowane czyste i smakowe” – podano.
 
Badaniem objęto sklepy małoformatowe do 300 m kw., czyli małe sklepy spożywcze do 40 m kw., średnie sklepy spożywcze 41-100 m kw., duże sklepy spożywcze 101-300 m kw. oraz specjalistyczne sklepy alkoholowe.
 
za: 

Related Posts

None found

Poprzedni artykułKontrowersyjne petunie GMO
Następny artykułPomoc poszkodowanym

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.