Strona główna Tagi Promocja spożycia owoców i warzyw

promocja spożycia owoców i warzyw

191,6 mln euro na promocję produktów rolnych

Komisja Europejska 14 listopada przyjęła „Roczny program prac na 2019 r.” w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących produktów rolnych realizowanych na rynku wewnętrznym i w państwach trzecich.

„Poczuj Smak – Poczuj Dumę” – akcja ZSRP na stulecie odzyskania niepodległości

Związek Sadowników RP uczci 100. rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości akcją „Poczuj Smak – Poczuj Dumę”. 9 listopada w Lublinie i Warszawie rozdawać będzie jabłka i zachęcać do zjedzenia 100 jabłek w 100 dni.

Historia Jabłek Grójeckich dla najmłodszych

Jabłka Grójeckie cieszą się dużym zainteresowaniem klientów Lidl Polska, dlatego sieć wciąż rozwija ofertę związaną z tym segmentem. Ostatnio specjalnie z myślą o najmłodszych wprowadzono do asortymentu słodkie jabłka odmiany Gala – są one mniejsze, dzięki czemu idealnie mieszczą się w dłoni dziecka. Lidl Polska chce promować wiedzę o polskich jabłkach, dlatego we współpracy ze Stowarzyszeniem Sady Grójeckie stworzono również komiks o historii jabłek grójeckich.

Producenci papryki ruszają z kampanią promocyjną

„Wszystkie smaki i kolory papryki” to tytuł kampanii promocyjnej prowadzonej przez Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej, której celem jest rozpowszechnienie wiedzy na temat "Zagłębia Paprykowego", jakim jest region radomski na Mazowszu oraz wykreowanie mody na spożycie papryki, w tym zwiększenie spożycia krajowej papryki.

Promocja borówki: producenci powinni pokazywać produkcję

Sam doskonałej jakości owoc w sklepie to za mało. Konsumenci chcą wiedzieć, jak rośnie i kim są ludzie, którzy go produkują – pisze Fundacja Promocji Polskiej Borówki.

169 mln euro na promocję unijnych produktów rolnych

Komisja Europejska ogłosiła 12 stycznia zaproszenia do składania wniosków dotyczących programów promowania europejskich produktów rolnych zarówno w UE, jak i na całym świecie. Na współfinansowanie programów przeznaczono łącznie kwotę 169 mln euro (w 2017 r. wynosiła ona 142 mln euro).

Promocja żywności – Info Day w Brukseli

Komisja Europejska zaprasza beneficjentów, zainteresowanych składaniem propozycji programów promocyjnych i informacyjnych, na spotkanie informacyjne, które odbędzie się 31 stycznia w Brukseli.

Jak zwiększać spożycie owoców i warzyw?

Biorąc pod uwagę zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), Komitety COPA i COGECA oraz Freshfel  rozpoczęły kampanię # FruitVeg4you, w której podkreślono wiele korzyści odżywczych związanych z jedzeniem owoców i warzyw w ramach zrównoważonej diety.

Regionalne jabłka a promocja na dużą skalę

Jabłka Maçã de Alcobaça, czyli produkt regionalny z okolic miasta Alcobaça w Portgualii to przykład promocji owoców wyróżnionych unijnym oznaczeniem ChOG. 
 
 

Chilijczycy i Hiszpanie będą wspólnie promować owoce

Chilijskie stowarzyszenie eksporterów owoców ASOEX i hiszpańskie stowarzyszenie producentów truskawek podpisały umowę o przeprowadzeniu na terenie Hiszpanii wspólnej promocji owoców jagodowych produkowanych w obu krajach.