Pokazowe Centrum Ogrodnicze Gardenia

    Branża ogrodnicza nie lubi stagnacji. Rosnące wymagania jej operatorów sprawiają, że organizatorzy Targów Ogrodniczych GARDENIA z roku na rok podnoszą poziom spotkania, realizując jednocześnie wiele innowacyjnych pomysłów. Jednym z nich jest pierwsze w Polsce POKAZOWE CENTRUM OGRODNICZE, które stanie w centralnym punkcie powierzchni wystawienniczej Gardenii. Do kogo skierowany jest projekt i kto właściwie może wziąć w nim udział?

    Choć pierwszy raz bywa najtrudniejszy, to w przypadku organizatorów Targów Ogrodniczych Gardenia, którzy zdecydowali się zrealizować projekt Pokazowego Centrum Ogrodniczego nie ma żadnych obaw związanych z realizacją tego innowacyjnego pomysłu. Dlaczego? Otóż wiedza i doświadczenie zdobyte podczas sześciu lat pracy nad Gardenią sprawiają, że już na etapie podejmowania kluczowych decyzji, można się liczyć z praktycznym, a jednocześnie profesjonalnym punktem widzenia organizatorów. Samą realizacją Pokazowego Centrum Ogrodniczego zajmuje się zaś zespół specjalistów z zakresu tworzenia sieci sprzedaży detalicznej.

    Nie tylko na pokaz
    Przykuć uwagę konsumentów, umożliwić producentom promocję, zachęcić do reorganizacji detalistów – to tylko kilka celów, jakie przyświecają twórcom projektu. Pokazowe Centrum Ogrodnicze powstanie przede wszystkim z uwagi na kwestie edukacyjne. – Na przestrzeni ostatnich trzech lat branża ogrodnicza w Polsce dokonała kroku milowego. Zmieniły się sklepy, a przede wszystkim poszerzone zostały horyzonty myślowe ich właścicieli – mówi Jakub Patelka, dyrektor Gardenii. – My jednak wciąż dostrzegamy potrzeby inwestowania w wiedzę, dlatego zamiast organizować kolejny cykl wykładów, postanowiliśmy sięgnąć po praktyczne rozwiązanie – dodaje.
    Modelowy obiekt stanowić będzie studium przypadku „centrum idealnego”. To właśnie jego wnętrze będzie prezentować nowoczesne rozwiązania z zakresu merchandisingu oraz wizualizacji. Wskaże również na sposób wyznaczania ciągów komunikacyjnych
    i niezawodne sposoby zwiększenia wartości koszyka zakupowego. Wiedza praktyczna ponadto podbudowana zostanie odrobiną teorii, która przekazywana będzie w salce konferencyjnej na terenie obiektu.

    Pokazowe Centrum Ogrodnicze to również źródło inspiracji i dodatkowa motywacja, która ma szansę zaowocować wielkimi zmianami na gruncie handlu detalicznego. Równie ważna okazać się może reakcja potencjalnych klientów, którzy szybko docenią atmosferę i klimat modelowego obiektu.

    Obecność obowiązkowa
    Właściciele prężnie działających centrów ogrodniczych dobrze wiedzą, jak trudno jest prowadzić placówkę detaliczną. Szczególnie wysoce cenią praktyczne rozwiązania, które z łatwością mogą zaimplementować do własnych obiektów. – Pokazowe Centrum Ogrodnicze ma być właśnie zbiorem skutecznych wskazówek, które mogą wpłynąć na sukces w biznesie – twierdzi Jakub Patelka. – Warto wspomnieć, że niektóre z nich podsuną sami producenci i dostawcy, którzy mają szansę zapełnić sklepowe półki, zaprezentować materiały wspierające sprzedaż i zaznaczyć swoją obecność na rynku  wyjaśnia.

    Otóż dla wspomnianych producentów koordynatorzy projektu stworzyli propozycje współpracy, będące jednocześnie próbką możliwości, jakie zaoferować mogłoby centrum ogrodnicze. Od zastosowania POS-ów, poprzez bannery i akcje promocyjne, na reklamie w najbliższej okolicy skończywszy. Wszystko to zawarte jest w trzech zróżnicowanych ofertach, które poza ceną różnią się przede wszystkim zakresem świadczonych usług.

    Udział w pierwszym w Polsce Pokazowym Centrum Ogrodniczym to niebywała szansa na promocję. Niesie to z sobą jeszcze inną wartość – wkład w rozwój całej branży ogrodniczej. – To od nas zależy dziś kształt zielonego biznesu, kierunki, w jakich będziemy podążać i sukces, na który wciąż mamy ogromną szansę – pointuje Jakub Patelka.

    Najprawdopodobniej najlepsze centrum ogrodnicze w Polsce
    Półki Pokazowego Centrum Ogrodniczego wypełnione zostaną przez najlepszych producentów, którzy w najlepiej stworzonych warunkach zaprezentują swoje najlepsze marki. Organizacją zajmą się najlepsze w Polsce targi, a ideę docenią najlepsi detaliści. Najlepiej czuć się będą w Pokazowym Centrum Ogrodniczym konsumenci, którzy dobrze wiedzą, w jakich warunkach chcieliby dokonywać zakupów. Czy to wszystko nie sprawia, że 22 lutego 2013 r. otwarte zostanie najlepsze centrum ogrodnicze w kraju?

    Pokazowe Centrum Ogrodnicze GARDENIA to:

    •  1300 m2 powierzchni
    •  najważniejsze działy z produktami ogrodniczymi
    •  asortyment podstawowy i uzupełniający
    •  fachowe doradztwo
    •  wyjątkowe walory estetyczne

    Cele Pokazowego Centrum Ogrodniczego GARDENIA:

    •  edukacja
    •  promocja
    •  motywacja

    Pokazowe Centrum Ogrodnicze GARDENIA

    • 22-24 lutego 2013 r.
    • Teren Międzynarodowych Targów Poznańskich

    Poprzedni artykułZaproszenie na Targi Sadownictwa i Warzywnictwa TSW 2013
    Następny artykułMIASTO OGRÓD – Zielony design