Jabłka marki Pola na stoiskach Frutti Art

    Tydzień przed świętami Bożego Narodzenia jabłka marki Pola pojawiły się na  stoiskach firmy Frutti Art w najpopularniejszych galeriach handlowych w województwach małopolskim i śląskim.

    Nawiązaniu współpracy między konsorcjum Polskie Sady, właścicielem marki Pola, a firmą Frutti Art sprzyjał fakt, że obie firmy wyznają podobne wartości i wprowadzają na polski rynek handlu owocami zupełnie nową jakość. Pola to pierwsza  marka jabłek o tak wyrazistej osobowości, zaś Frutti Art – nowatorski pomysł stworzenia małych Galerii Owocowych, które oferują klientom bogaty wybór owoców, starannie dobranych i pięknie wyeksponowanych.

    Nie tylko oryginalność wizerunku i modny styl łączą Polę i Frutti Art. Obie marki oferują klientom owoce o wyjątkowych walorach smakowych, co jest zasługą odpowiedniego doboru dostawców. Polskie Sady  i Frutti Art stawiają na doskonałe relacje z producentami mogącymi poszczycić się długoletnią tradycją i osiągnięciami w sadownictwie. Dzięki temu klienci zyskują gwarancję stałego zaopatrzenia w owoce z najwyższej półki.

    Jabłka marki Pola można kupić w Galerii Owoców Frutti Art w następujących centrach handlowych: Silesia City Center, Centra Handlowe „Trzy Stawy” i „Dąbrówka” w Katowicach, CH Galeria Krakowska i „Bonarka” w Krakowie, „Forum” w Gliwicach oraz M1 w Czeladzi.

    Poprzedni artykułRekordowa sprzedaż Farmtrac w 2011
    Następny artykułWydajny transport w gospodarstwie