Trwa nowa, wiosenna odsłona kampanii reklamowej marki Husqvarna, największego światowego producenta wysokiej klasy urządzeń mechanicznych takich jak m.in. pilarki, wykaszarki, kosiarki i traktory ogrodowe przeznaczonych do pielęgnacji terenów zieleni przez cały rok. W tym roku 20-lecie i 30-lecie obchodzą dwa koncepty produktowe Husqvarna.
Tegoroczna kampania skierowana jest do właścicieli przydomowych ogrodów, ale także do użytkowników profesjonalnych i firm zajmujących się pielęgnacją terenów zieleni oraz zarządców komunalnych. Działania obejmują promocje oraz akcje specjalne na takie produkty jak: pilarki, traktory, wykaszarki, podkaszarki, Ridery oraz kosiarki automatyczne Automower®. W tym roku także trwają aktywności związane z 20-leciem konceptów kosiarek automatycznych Automower® oraz 30-leciem produktów typu Rider. „Rozpoczął się kolejny sezon sprzedaży, który w naszej branży jest kluczowym okresem w roku. Dla naszych klientów przygotowaliśmy liczne działania promocyjne, które jak co roku wspieramy działaniami reklamowymi oraz aktywnościami public relations” – powiedział Krzysztof Wardęga, Dyrektor Zarządzający Husqvarna Poland.
Działania marketingowe wspiera trwająca kampania reklamowa. Spoty emitowane są w największych polskich stacjach telewizyjnych. Kampania obejmuje stacje, takie jak: TVP, Polsat, TVP Tematyczna, Polsat MIX (Polsat 2, Polsat News, Polsat Film, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Czwórka, ATM Rozrywka, BBC Knowledge itp.) oraz TVN MIX (TVN7, Puls TV, TTV, Puls 2). W tegorocznych odsłonach konsumenci zobaczą dwa spoty prezentujące produkty: pilarki oraz kosiarkę automatyczną Automower®. Tegoroczne spoty komunikacyjne prezentują jak ważne są drobne, dopracowane detale i szczegóły w maszynach Husqvarna. W punktach dilerskich Husqvarna na terenie całego kraju są także dostępne spójne z kampanią liczne materiały informacyjne, takie jak np.: plakaty, minikatalogi, woblery reklamowe, naklejki oraz nakładki promocyjne. Ponadto, jak co roku, w wydaniach gazet ogólnopolskich insertowany był specjalny dodatek reklamowy produktów Husqvarna objętych specjalną ofertą – Direct Mailing.
Równolegle prowadzona jest kampania reklamowa dla użytkowników maszyn profesjonalnych w tym dla firm zajmujących się kształtowaniem i pielęgnacją zieleni. W największych pismach branżowych (Zieleń Miejska, Communal Manager, Administrator itp.) będzie można odnaleźć kreacje reklamowe wykaszarek oraz kosiarek z przednim urządzeniem tnącym. Działania wspierane są bannerami reklamowymi na portalach branżowych oraz insertowaniem mini-katalogów w wiosennych wydaniach pism zajmujących się tematyką pielęgnacji terenów zieleni.
Husqvarna online
Od połowy kwietnia ruszyła akcja internetowa wraz z portalem Zumi.pl, która jest kontynuacją projektu z poprzednich lat. Do 15 sierpnia potrwa także intensywna kampania promocyjna marki Husqvarna w Internecie. W ramach działań online prowadzone będą: kampania zasięgowa na portalach WP.pl i Onet.pl, kampania kontekstowa Ogród, aktywności Mobile oraz Performance z targetowaniem do grupy docelowej. Użytkownicy spotkają się
z kreacjami reklamowymi kosiarki automatycznej Automower 330X, promocji wykaszarek, a także oferty „raty 0%” na kosiarki i traktorki.
Husqvarna niestandardowo
W ramach prowadzonych aktywności public relations i wydarzeń specjalnych Biuro Prasowe jeszcze wiosną rozpocznie komunikacja zapowiadająca międzynarodowe mistrzostwa dla zawodowych strażaków. „Już trwają prace związane z organizacją TFA & FCC Husqvarna Poland 2015. Jak co roku zarejestrowanych jest ok. 300 zawodników. Najlepsi z Polski i ze Świata będą rywalizować o tytuł Najtwardszego Strażaka. Na bieżąco prowadzona będzie komunikacja związana z tym wydarzeniem. Zapraszamy zatem w czerwcu do Torunia na niecodzienne zmagania strażaków, gdzie od 25-27 czerwca będzie można oglądać to wyjątkowo widowiskowe wydarzenie” – powiedziała Marta Winiarek-Miętus, Rzecznik Prasowy Husqvarna Poland.