Strona główna Tagi CuTE: Kultuwowanie smaku Europy

CuTE: Kultuwowanie smaku Europy

Polskie jabłka w międzynarodowej kampanii marketingowej

Polskie jabłka, kolejny rok z rzędu uzyskały wsparcie promocyjne w ramach europejskiej kampanii CuTE: Kultywowanie Smaku Europy.

Kultywowanie smaku Europy

Sektor owocowo-warzywny Unii Europejskiej łączy się prowadząc kampanię „CuTE: Kultywowanie smaku Europy”, współfinansowaną przez Unię Europejską. Poprzez działania kampanii organizacje zrzeszające producentów owoców i warzyw chcą zmotywować europejskich konsumentów do prowadzenia bardziej zdrowego trybu życia. Aby to osiągnąć, będą przekonywać Europejczyków do zmiany nawyków żywieniowych, rozpoczynając od codziennego spożywania większej ilości owoców i warzyw. Wśród wyróżnionych, objętych promocją europejskich produktów znalazły się także polskie jabłka.