Strona główna Tagi Fundusze promocji żywności

fundusze promocji żywności

Chcą promować polskie jabłka w Chinach i Zatoce Perskiej

Związek Sadowników RP będzie ubiegał się o unijne pieniądze na promocję jabłek w Chinach i w krajach Zatoki Perskiej - poinformował prezes Związku Mirosław Maliszewski. Zdaniem producentów jabłek jest szansa, że polskie owoce będą obecne na tych rynkach.

Promocja polskich jabłek w Rosji i na Ukrainie przynosi rezultaty

O 100 tys. ton wzrosły w 2012 r. dostawy polskich jabłek na rynki Rosji i Ukrainy, czyli osiągnięty został cel, który zakładała kampania promocyjna - poinformował prezes Związku Sadowników Mirosław Maliszewski.

Nabór kandydatów na członków komisji zarządzających funduszy promocji produktów rolno-spożywczych

W listopadzie  bieżącego roku upływa kadencja członków powołanych w dniu 27 listopada 2009 r., wchodzących w skład komisji zarządzających funduszy promocji produktów rolno-spożywczych, powołanych przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Zgodnie z art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych (Dz. U. Nr 97, poz. 799, z późn. zm.) kadencja członków komisji zarządzających trwa 4 lata, licząc od dnia ich powołania.

Kampania sadowników „jedz witaminy i wracaj do zdrowia”

"Jedz witaminy i wracaj do zdrowia" - to kampania Związku Sadowników RP przeprowadzana w dziecięcych szpitalach. Chore dzieci otrzymują świeże warzywa i owoce, a rodzice są informowani o ich walorach żywieniowych.

Copa-Cogeca chce skuteczniejszej polityki promocyjnej w UE

Unijna organizacja rolników Copa-Cogeca chce nowej polityki promującej europejską żywność, by unijne produkty były rozpoznawalne na świecie. Potrzebne są jednak na to większe fundusze - poinformował Jerzy Wierzbicki, szef grupy roboczej tej organizacji.

KE: 36 mln euro na promocję produktów rolnych

Blisko 36 mln euro przeznaczy Komisja Europejska na promocję produktów rolnych oraz żywności w krajach unijnych i na świecie. Komisja zatwierdziła 22 programy dotyczące takich działań, w tym jeden z Polski. Ich całkowity budżet sięga ok. 72 mln euro.

Dodatkowe środki na promocję polskiej żywności za granicą

2 mln zł chcą w 2013 r. przeznaczyć fundusze promocji na informowanie zagranicznych konsumentów o dobrej jakości polskiej żywności - powiedział reprezentujący fundusze Jerzy Wierzbicki. Dodał, że takie działania będą prowadzone w sytuacjach kryzysowych.

„Jabłko Kontrolowane”

Polskie  jabłka stały się w ostatnich latach towarem eksportowym. Tak jak Grecja kojarzona jest z oliwkami, a Hiszpania z cytrusami znakiem rozpoznawczym Polski stają się jabłka. Jesteśmy największym producentem jabłek w Europie.

Nowe programy promujące owoce i warzywa

W połowie listopada Komisja Europejska zaaprobowała kolejne, nowe programy promujące unijną żywność.

Sadownicy promują jabłka w Rosji i na Ukrainie

W kilkunastu miastach w Rosji i na Ukrainie polscy sadownicy zachęcają do kupowania jabłek pochodzących z krajów UE. Kampania informacyjno-promocyjna "Jabłka każdego dnia" prowadzona jest w mediach, na targach żywności, w supermarketach i klubach fitness.