Strona główna Tagi Moc polskich warzyw

moc polskich warzyw

Wszystkie kolory polskiej papryki już dostępne

Jak co roku, lipiec jest miesiącem, który rozpoczyna sezon na polską paprykę. Możemy już bez problemu kupić polską paprykę w kolorach czerwonym i żółtym. Krajowa zielona papryka pojawiła się w sklepach już na przełomie czerwca i lipca.

Międzynarodowy Rok Owoców i Warzyw na półmetku

Minęło dokładnie sześć miesięcy od rozpoczęcia Międzynarodowego Roku Owoców i Warzyw ogłoszonego przez Organizację Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia i Rolnictwa (FAO). Kampania „Moc Polskich Warzyw” to inicjatywa, która również ma na celu zwiększanie świadomości konsumentów oraz promocję zdrowego odżywiania, opartego na spożywaniu najwyższej jakości polskich warzyw, przy jednoczesnym wspieraniu krajowych producentów.

Suszone, kiszone i mrożone – moc polskich warzyw poza sezonem

Wszyscy chcemy mieć dostęp do pysznych i zdrowych warzyw niezależnie od pory roku. O ile od wiosny do jesieni mamy możliwość zakupu wielu krajowych, sezonowych warzyw to zimą sytuacja nieco się komplikuje. Na sklepowych półkach dominują wówczas produkty importowane, które zazwyczaj smakiem i wartościami odżywczymi nie dorównują wspaniałym polskim warzywom.

Zawsze jest sezon na polskie warzywa!

16 października 2020 r. na całym świecie obchodzony jest Światowy Dzień Owoców i Warzyw. Promocja diety opartej na sezonowych warzywach, produkowanych w polskich gospodarstwach to jeden z kluczowych celów kampanii „Moc Polskich Warzyw”. Z okazji Światowego Dnia Owoców i Warzyw twórcy kampanii chcą przypomnieć, że sezonowe produkty lokalne to gwarancja najwyższej jakości, zdrowia i smaku w najlepszych cenach. Kampania jest organizowana dzięki wsparciu ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

„Moc Polskich Warzyw” – rusza kampania promocyjna

Grupy producentów polskich warzyw łączą siły i rozpoczynają ogólnopolską kampanię promującą spożycie lokalnych warzyw, uprawianych w Polsce. Kluczowym celem kampanii „Moc Polskich Warzyw” jest edukacja konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych i odżywczych oraz roli w codziennej diecie. Kampania jest organizowana dzięki wsparciu ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.