Strona główna Tagi Znakowanie żywności
Tag:

znakowanie żywności

Spójne znakowanie produktów BEZ GMO

1 stycznia 2020 r. zostaną wprowadzone dwa nowe znaki graficzne: „Bez GMO” i „Wyprodukowano bez stosowania GMO”.

„Produkt polski”, oznaczenie wsparciem dla producentów

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, wspólnie z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa, realizuje ogólnopolską kampanię informacyjną, której celem jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat oznakowania „Produkt polski”.

„Produkt polski” – znakowanie żywności

We wrześniu ruszy kontynuacja ogólnopolskiej kampanii informacyjnej pod hasłem „Produkt polski”. Jej oficjalny początek będzie miał miejsce 11 września br., podczas konferencji prasowej Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Założeniem kampanii jest budowanie patriotyzmu konsumenckiego oraz zwiększenie rozpoznawalności oznaczenia „Produkt polski” zarówno wśród producentów, jak i konsumentów.

Ziemniaki w sklepach znakowane symbolem flagi kraju pochodzenia

Według rozporządzenia ministra rolnictwa przy sklepowych stoiskach z ziemniakami konsumenci powinni zobaczyć informację i flagę kraju, z którego pochodzą warzywa. Na razie dotyczy to tylko ziemniaków luzem, dla pakowanych regulacja zacznie obowiązywać od 2020 r.

Ostatnie artykuły

Możliwości eksportowe

Koronawirus zmienia światową gospodarkę. Polskie placówki dyplomatyczne informują o zainteresowaniu innych krajów dostawami produktów rolno-spożywczych.

Handel roślinami ozdobnymi w czasach pandemii

Drugi tydzień kwarantanny związanej z działaniami zapobiegającymi rozprzestrzenianiu się koronowirusa to jednocześnie drugi tydzień zastoju w sprzedaży roślin ozdobnych. Jak wygląda sytuacja w poszczególnych kanałach sprzedaży? W poniższym materiale sygnalizuję tylko pewne problemy branży, które powtarzały się w wypowiedziach moich rozmówców.

COVID-19 a sektor ogrodniczy na świecie

Pandemia COVID-19 wciąż ma ogromny wpływ na światowy rynek, w tym sektor ogrodniczy. W artykule przedstawiamy najnowsze (opublikowane 26 marca) dane o sytuacji na rynkach w kilku krajach na całym świecie.