Eksperci CIECH Sarzyna radzą: nadchodzi kluczowy okres dla ochrony tegorocznych zasiewów przed chwastami
CIECH Sarzyna |
Kwiecień i początek maja to według ekspertów CIECH Sarzyna, największego polskiego producenta środków ochrony roślin, właściwy czas do zaaplikowania środków chwastobójczych na zasiewy. Ich zdaniem wielu rolników poprzestaje na użyciu środków jesienią, a w takim przypadku - kiedy mamy do czynienia z długą i ciepłą jesienią (jak w 2018 roku) - może się to okazać niewystarczające. Oczywiście, w przypadku tych zasiewów, wobec których nie zastosowano środków chwastobójczych, wiosenna aplikacja jest właściwie elementem rolniczego „abecadła”. Bogata oferta środków CIECH Sarzyna oraz porady dostępne m.in. na stronie ciechagro.pl, pozwolą jednak skutecznie przygotować ochronę pola przed chwastami!
Polowanie na ogród czas zacząć! Premiera: 14 kwietnia, niedziela godz.10.30
HGTV Home & Garden |
Masz już dość przesuszonej trawy, która jest jedyną rośliną na twoim podwórku? A może twój ogród to składowisko nikomu niepotrzebnych gratów? Już 14 kwietnia Dominik Strzelec wraz ze swoją ekipą urządzi prawdziwe „Polowanie na ogród”! Na widzów HGTV Home & Garden czekają niezwykłe pomysły, zaskakujące rozwiązania i mnóstwo ogrodowych inspiracji
EXH-SF – zwinny i szybki jak wyścigówka
STILL |
Podczas targów LogiMAT 2019 STILL zaprezentował EXH-SF - nowe wózki unoszące z platformą, wyróżniające się kompaktową konstrukcją, bezprecedensową prędkością jazdy oraz dużą ergonomią pracy operatora.
Hazera planuje poszerzyć swoją działalność na polskim rynku
Hazera Poland |
Hazera Poland, polski oddział firmy Hazera należącej do Limagrain Group, światowego lidera w przemyśle nasiennym zamierza poszerzyć ofertę wysokiej jakości nasion warzyw dla polskich klientów. Nowy biznes plan dla działań operacyjnych w Polsce obejmuje wzmocnienie współpracy wewnątrz struktur Limagrain Group, międzynarodowego koncernu w branży agro. Dział nasion warzyw Limagrain (LVS) jest drugą największą firmą w tej branży na świecie.
John Deere świętuje 5-milionowy egzemplarz samojezdnej kosiarki
John Deere |
Amerykański gigant z branży maszyn rolniczych może pochwalić się przekroczeniem pięciu milionów sprzedanych egzemplarzy sprzętu do pielęgnacji trawników wyprodukowanych w fabryce Power Products w Greeneville w stanie Tennessee.
Małe maszyny do zadań specjalnych. Kubota prezentuje swoje kosiarki i ciągniki kompaktowe
Kubota |
Japoński producent już od kilku lat przoduje na rynku sprzedaży ciągników do 50 KM. Okazją do prezentacji oferty komunalnej była tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Ogrodnictwa
i Architektury Krajobrazu Gardenia. Na stoisku firmy Kubota i autoryzowanych dilerów mogliśmy się przekonać, że profesjonalną kosiarkę z powodzeniem można zmienić w maszynę wielosezonową.
Proste sposoby pielęgnacji pelargonii – jak wyhodować okazały gąszcz kwiatów
Pelargonium for Europe |
Pelargonia jest skromną rośliną. Jej pielęgnacja wymaga niewiele czasu i łatwo ją opanować, nawet jeśli nie ma się ręki do kwiatów. Ta letnia piękność kwitnie bujnie i jest idealna dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z ogrodnictwem. Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek od ekspertów Pelargonium for Europe dotyczących pielęgnacji pelargonii, które zapewnią, że będzie obficie kwitła na balkonie i w ogrodzie od wiosny aż do jesieni.
Ogrodnicy zaoszczędzą ponad 40 godzin pracy
GARDENA |
Już niedługo zmieniając czas z zimowego na letni wydłużymy dzień o całą godzinę! Przez najbliższe miesiące będziemy dłużej cieszyć się słońcem, które pomoże nam poczuć się lepiej i uwolni endorfiny. Natomiast ogrodnicy na korzystanie ze słońca mogą zyskać więcej niż godzinę dziennie. Jakim sposobem? Sekret tkwi w GARDENA smart system.
Konsument został wprowadzony w błąd przez dużą ilość piasku w opakowaniach nasion trawy
Breeders Trust |
Bruksela - 8 marca 2019 r. W Breeders Trust z siedzibą w Brukseli ustaliło na początku tego miesiąca na podstawie niezależnych wyników badań, że konsumenci są powszechnie wprowadzani w błąd przy sprzedaży nasion traw zapakowanych w Polsce.
„Jednak CHWASTOX!” – ruszyła nowa kampania marketingowa CIECH Sarzyna.
CIECH Sarzyna |
CIECH Sarzyna, największy polski producent środków ochrony roślin, wystartował w marcu
z szeroko zakrojoną kampanią marketingową swojego flagowego herbicydu zbożowego – marki CHWASTOX. Poza reklamami w telewizji, internecie, radiu i prasie rolniczej, do wyboru tego bardzo popularnego na rynku środka chwastobójczego zachęcać będzie wielka loteria CHWASTOX,
w której na klientów CIECH Sarzyna czeka ponad 3000 nagród – w tym voucher na opryskiwacz polowy o wartości 50 tys. zł oraz drony, które można wykorzystać np. do lustracji swoich pól!