Miesięcznik Praktycznego Sadownictwa SAD 11/2022

MPS Sad nr 11/2022
Cena: 14 zł

W numerze m.in.:

  • Współpraca z sieciami
  • Jakość jabłek w marketach
  • Nadzieje i kontrowersje

EKONOMIA

6. ZŁOTE I ZGNIŁE JABŁKA – Justyna Dobrosz

8. SMUTNA JESIENNA RZECZYWISTOŚĆ – Dr Paweł Kraciński

TEMAT NUMERU

16. WSPÓŁPRACA Z SIECIAMI – Monika Korzeniowska

20. WYMAGANIA A REALIA W SPRZEDAŻY OWOCÓW – Marcin Piesiewicz

24. JAKOŚĆ JABŁEK W MARKETACH – Karol Pajewski

28. MARKETING: JAK ROBIĄ INNI, ABY ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ – Dorota Łabanowska-Bury

34. BRANDING, CZYLI O TYM, JAK INNI SPRZEDAJĄ JABŁKA I PRZETWORY W DOBRYCH CENACH – Dorota Łabanowska-Bury

38. INTERWENCJE W SEKTORZE PSZCZELARSKIM

38. INWESTYCJE W ŚRODKI TRWAŁE – PODWYŻSZONE KWOTY I STAWKI WSPARCIA INFOCAP – PL

39. NADZIEJE I KONTROWERSJE, CZYLI NOWA WSPÓLNA POLITYKA ROLNA – Justyna Dobrosz

43. MAŁY WYDATEK, DUŻA OSZCZĘDNOŚĆ, CZYLI NAWOŻENIE I WAPNOWANIE NA PODSTAWIE WYNIKÓW ANALIZY GLEBY – Marcin Oleszczak

OCHRONA

48. MNIEJ ZNANE, ALE NIE MNIEJ WAŻNE – Marcin Oleszczak, Hubert Głos

52. SZKODY WYRZĄDZANE PRZEZ ZWIERZĘTA DZIKO ŻYJĄCE (CZ. I) – Tomasz Sikora

AGROTECHNIKA

56. DOPIĘTE NA OSTATNI GUZIK – Justyna Dobrosz

64. NIE ZREZYGNUJEMY Z WYTYCZONEJ ŚCIEŻKI – Justyna Dobrosz

72. AMERYKI NIE ODKRYLIŚMY – BIZNES UKŁADA SIĘ OD SPRZEDAŻY! – Kamila Jankowska

75. GLOBALNA PRODUKCJA CZEREŚNI. UZBEKISTAN – Dorota Łabanowska-Bury

MECHANIZACJA

80. DREWNO Z SADU TO WARTOŚCIOWY OPAŁ – Prof. dr hab. Ryszard Hołownicki

Poprzedni artykułWarzywa 10-11/2022
Następny artykułSzklarnie Tunele Osłony 5/2022