akcje promocyjne
Polska smakuje
Agencja Rynku Rolnego uruchomiła stronę internetową www.polskasmakuje.pl oraz darmową aplikację Polska Smakuje. Jest ona przeznaczona konsumentów szukających w sieci lokalnych wytwórców żywności.
Kampania zakończona
W dniu 5 grudnia końca dobiegła dwuletnia kampania pt. „Jedz witaminy i wracaj do zdrowia” realizowana w ponad 40 szpitalach na terenie całego kraju. Pomysłodawcą i realizatorem był Związek Sadowników RP (przy współudziale pomocą urzędów marszałkowskich oraz Agencji Rynku Rolnego), a celem nadrzędnym było zwiększenie świadomości o zdrowotnych walorach owoców i warzyw, wyrobienie zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzieży oraz wzrost krajowego popytu na te produkty.
Polacy ruszyli po krajowe jabłka
Bardzo dobre efekty daje promocja w ramach akcji „Jem bo polskie". W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc. Zyskują na niej też warzywa – czytamy w „Rzeczpospolitej”.
Unijni urzędnicy częstowani polskimi jabłkami
Polacy pracujący w unijnych instytucjach rozpoczęli we wtorek akcję rozdawania polskich jabłek kolegom, ale... nie Polakom. Dystrybucja odbywa się "z ręki do ręki". Organizatorzy chcą w ten sposób zachęcić obcokrajowców do jedzenia polskich, smacznych jabłek.
Eat ApPLes” – „Jedz jabłka” w Brukseli
Specjalnie zaprojektowane torebki z logo promującym Polskę zawierające dorodne jabłka z Polski zostaną rozdane podczas imprezy towarzyszącej wydarzeniu „Dziedzictwo wolności” w Brukseli 19 listopada, w 25. rocznicę upadku muru berlińskiego i zniesienia żelaznej kurtyny.
TAK dla polskich jabłek
16 października br. na konferencji prasowej w Warszawie Krzysztof Michalski (prezes zarządu PGD Polska) mówił o pierwszej w Polsce akcji promocyjnej środka piorącego z wykorzystaniem polskich jabłek (akcja wystartowała 8 września i będzie trwała do końca października 2014 r.).
Jem, bo polskie
Ruszyła nowa kampania promocyjna, która ma zachęcić Polaków do częstszego spożywania owoców i warzyw, w szczególności jabłek. Na ratunek polskim sadownikom ruszyły niemal wszystkie sieci handlowe.