Free Porn
xbporn

buy twitter followers
uk escorts escort
liverpool escort
buy instagram followers
Galabetslotsitesi
Galabetsondomain
vipparksitesigiris
vipparkcasinositesi
vipparkresmi
vipparkresmisite
vipparkgirhemen
Betjolly
Strona główna Tagi Akcje promocyjne

akcje promocyjne

Polska smakuje

Agencja Rynku Rolnego uruchomiła stronę internetową www.polskasmakuje.pl oraz darmową aplikację Polska Smakuje. Jest ona przeznaczona konsumentów szukających w sieci lokalnych wytwórców żywności.

Kampania zakończona

W dniu 5 grudnia końca dobiegła dwuletnia kampania pt. „Jedz witaminy i wracaj do zdrowia” realizowana w ponad 40 szpitalach na terenie całego kraju. Pomysłodawcą i realizatorem był Związek Sadowników RP (przy współudziale pomocą urzędów marszałkowskich oraz Agencji Rynku Rolnego), a celem nadrzędnym było zwiększenie świadomości o zdrowotnych walorach owoców i warzyw, wyrobienie zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzieży oraz wzrost krajowego popytu na te produkty.

Polacy ruszyli po krajowe jabłka

Bardzo dobre efekty daje promocja w ramach akcji „Jem bo polskie". W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc. Zyskują na niej też warzywa – czytamy w „Rzeczpospolitej”.

Unijni urzędnicy częstowani polskimi jabłkami

Polacy pracujący w unijnych instytucjach rozpoczęli we wtorek akcję rozdawania polskich jabłek kolegom, ale... nie Polakom. Dystrybucja odbywa się "z ręki do ręki". Organizatorzy chcą w ten sposób zachęcić obcokrajowców do jedzenia polskich, smacznych jabłek.

Eat ApPLes” ­– „Jedz jabłka” w Brukseli

Specjalnie zaprojektowane torebki z logo promującym Polskę zawierające dorodne jabłka z Polski zostaną rozdane podczas imprezy towarzyszącej wydarzeniu „Dziedzictwo wolności” w Brukseli 19 listopada, w 25. rocznicę upadku muru berlińskiego i zniesienia żelaznej kurtyny.

TAK dla polskich jabłek

16 października br. na konferencji prasowej w Warszawie Krzysztof Michalski (prezes zarządu PGD Polska) mówił o pierwszej w Polsce akcji promocyjnej środka piorącego z wykorzystaniem polskich jabłek (akcja wystartowała 8 września i będzie trwała do końca października 2014 r.).

Jem, bo polskie

Ruszyła nowa kampania promocyjna, która ma zachęcić Polaków do częstszego spożywania owoców i warzyw, w szczególności jabłek. Na ratunek polskim sadownikom ruszyły niemal wszystkie sieci handlowe.