Strona główna Tagi Handel detaliczny

handel detaliczny

TAK dla polskich jabłek

16 października br. na konferencji prasowej w Warszawie Krzysztof Michalski (prezes zarządu PGD Polska) mówił o pierwszej w Polsce akcji promocyjnej środka piorącego z wykorzystaniem polskich jabłek (akcja wystartowała 8 września i będzie trwała do końca października 2014 r.).

Dynamiczny rozwój sklepów spożywczych o małej powierzchni

Od kilku lat dynamicznie zwiększa się udział dyskontów w handlu detalicznym. Eksperci przewidują jednak, że w najbliższych latach najszybciej rosła będzie sieć sklepów o małej powierzchni. Firmy będą też dostosować strategię sprzedaży do rosnącego segmentu e-handlu. W ciągu 10 lat zakupy spożywcze przez internet będzie robiło 25 proc. Polaków.

Jem, bo polskie

Ruszyła nowa kampania promocyjna, która ma zachęcić Polaków do częstszego spożywania owoców i warzyw, w szczególności jabłek. Na ratunek polskim sadownikom ruszyły niemal wszystkie sieci handlowe.

Najwięcej stracą najmniejsze sklepy

Prognozy dla handlu detalicznego nie są najlepsze. W ostatnich miesiącach 2012 roku obroty spadały i nic nie wskazuje na to, że w najbliższym czasie tendencja się odwróci. Ciężkie czasy czekają przede wszystkim małych sklepikarzy, szczególnie w mniejszych miejscowościach.

Tesco stawia na polskie jabłka

Sieć ta w 2012 roku wprowadziła gamę pięciu odmian ziemniaków, zaś teraz firma rusza z nową kampanią - promującą polskie jabłka. Jej twarzą będzie Robert Makłowicz.