Tesco stawia na polskie jabłka

Sieć ta w 2012 roku wprowadziła gamę pięciu odmian ziemniaków, zaś teraz firma rusza z nową kampanią - promującą polskie jabłka. Jej twarzą będzie Robert Makłowicz.
Przeciętny Polak zjada rocznie zaledwie około 12 kg jabłek (dane za 2011 rok). Tesco z początkiem marca wspólnie z Robertem Makłowiczem postanowiło przypomnieć swoim klientom o bogactwie smaków i gatunków najpopularniejszych polskich owoców. Z nowej kampanii klienci dowiedzą się, jak przechowywać jabłka w warunkach domowych, poznają szczegółowe oznaczenia jabłek, co ułatwi wybór owoców w sklepie oraz będą mogli zapoznać się z autorskimi przepisami Roberta Makłowicza na ciasta i przetwory.
 
 Oferta Tesco składa się w 95% z jabłek od polskich dostawców m.in. z Grójca, Łącka, okolic Lublina, czy Włocławka. Każdy owoc jest oznaczony osobną naklejką z biało-czerwona flagą informującą o polskim pochodzeniu, nazwą odmiany, poziomem twardości i smaku. Takie oznaczenia mogą znacznie ułatwić wybór odpowiedniego jabłka dla dziecka do szkoły, czy dopasowanie do własnych gustów. 
 
Aby zapewnić najwyższą jakoś jabłek, Tesco przez cały okres transportu utrzymuje warunki chłodnicze oraz korzysta ze specjalnych wytłoczek zapobiegających obijaniu się owoców. Dodatkowo, firma na bieżąco audytuje swoich dostawców oraz prowadzi własną kontrolę jakości każdej z dostaw. 
 
Za:  Tesco Polska
pg 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.