masterbetting pusulabet bedava bonus bonus veren bahis siteleri 2024 deneme bonusu forum yatırımsız deneme bonusu deneme bonusu veren bahis siteleri 2025 slot siteleri 2025
Strona główna Tagi Ipm

ipm

Kwietniowe „Rośliny Ozdobne” o Gardenii i nie tylko

Koniec lutego to tradycyjny już termin Międzynarodowych Targów Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Gardenia. W tym roku zgromadziły one mniej wystawców – widoczne to było zwłaszcza w hali ze środkami produkcji i techniką ogrodniczą – ale zwiedzający i tak mogli znaleźć na stoiskach wiele ciekawostek.

Kwitnące targi – czyli IPM Essen 2018

Międzynarodowe Targi Roślin (Internationale Pflanzenmesse – IPM) w Essen w Niemczech na dobre wpisały się w kalendarz najważniejszych wystaw „zielonej” branży. Ich tegoroczna, 36. edycja odbyła się 23–26 stycznia. Po raz kolejny była to arena prezentacji nowości, świętowania jubileuszy, rozmów handlowych oraz wymiany doświadczeń. Szerokiej ofercie gatunków ozdobnych (ale i gatunków sadowniczych) towarzyszyły liczne pomysły marketingowe, które liczą się w ostatnich latach nie mniej niż nowe kreacje roślin.

W październikowych „Roślinach Ozdobnych” – targowo

W najnowszym, październikowym numerze "Roślin Ozdobnych" przedstawiamy obszerną relację z 25. Międzynarodowej Wystawy „Zieleń to Życie”, największej branżowej imprezy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Nowy plan IPM ESSEN 2018

Modernizacja terenów targowych w Essen wiąże się z kilkoma nowymi elementami planu alokacji obszarów na wiodące światowe targi IPM 2018. Po raz pierwszy uruchomione zostaną części New Messe Essen, w tym Glass Foyer East o powierzchni 2000 metrów kwadratowych.

IPM Essen – na rozpoczęcie sezonu

Jedna z najważniejszych w roku w branży roślin ozdobnych imprez – targi Internationale Pflanzenmesse (IPM) Essen – odbyła się 23–26 stycznia. Na jej 35. edycję przyjechało ok. 57 tys. gości, z czego ponad 38% stanowili zwiedzający z zagranicy (na uwagę zasługuje fakt, że prawie 98% z nich to osoby profesjonalnie związane z branżą). Po raz kolejny wystawa ta udowodniła, że jest ważnym miejscem prezentacji nowości, inspiracji oraz miejscem komunikacji w „zielonym” biznesie. Swoją ofertę w Essen zaprezentowało 1577 wystawców z 45 krajów na świecie.

Na Zachodzie wiosna

Organizowane pod koniec stycznia (w tym roku w dniach 26 – 29.01) w niemieckim Essen Międzynarodowe Targi Roślin (Internationale Pflanzenmesse – IPM) zawsze pozwalają zapomnieć o panującej na zewnątrz zimie (w tym roku wyjątkowo łaskawej, bo na zewnątrz panowała temperatura ponad 12°C). Przyczynia się do tego wyjątkowo bogata oferta firm hodowlano-nasiennych prezentujących kwitnące rośliny balkonowo-rabatowe, „cebulowe”, kwiaty cięte, gatunki doniczkowe oraz cały przekrój krzewów i drzew (ozdobnych i owocowych). Ważny dział stanowią także florystyka oraz technika i środki produkcji ogrodniczej.

Silna grupa polskich szkółek na IPM w Essen

21 polskich firm  tworzy polskie narodowe stoisko na największych targach roślin IPM, które odbędą się w dniach 26-29 stycznia w Essen.

Owocowe na topie

Charakterystyczną cechą Międzynarodowych Targów Roślin (Internationale  Pflanzenmesse – IPM) jest bardzo szeroka formuła – w Essen można się zapoznać z ofertą roślin, maszyn i urządzeń do produkcji ogrodniczej, z asortymentem typowym dla kwiaciarń czy pracowni florystycznych. Wśród prezentowanych roślin największy udział mają gatunki ozdobne, choć z roku na rok przybywa producentów krzewów i drzew owocowych. W artykule opisuję swoje spostrzeżenia dotyczące sadowniczej części targów IPM, które odwiedziłam między 27 a 30 stycznia br.

Pobudzić sprzedaż roślin „cebulowych”

Międzynarodowe Targi Roślin (Internationale Pflanzenmesse – IPM) w Essen to nie tylko wielka arena nowych odmian, lecz również pokaz licznych pomysłów marketingowych wspomagających sprzedaż roślin. Moją uwagę zwróciło kilka przykładów wartości dodanej w wypadku gatunków „cebulowych”.

Roślina doniczkowa w prezencie

Międzynarodowe Targi Roślin (Internationale Pflanzenmesse – IPM) w Essen (w tym roku odbyły się w dniach 27–30 stycznia), to nie tylko wielka arena nowych odmian, ale także pokaz licznych pomysłów marketingowych wspomagających sprzedaż roślin ozdobnych. Rozwija się zwłaszcza idea proponowania roślin doniczkowych jako prezent.