Strona główna Tagi Kampania informacyjno-promocyjna
Tag:

kampania informacyjno-promocyjna

Potencjał kulinarny ziemniaków

Ziemniak tylko z wody? – czy Polacy potrafią wykorzystać potencjał kulinarny kartofli? Jak wynika z badania przeprowadzonego na potrzeby kampanii „Ziemniaki czy kartofle? Wybierz, smakuj i jedz”, blisko 40% respondentów sięga po ziemniaki kilka razy w tygodniu, a u niemal 80% z nich są one nieodłącznym dodatkiem do obiadu.

Ostatnie artykuły

Nagrody im. prof. Szczepana A. Pieniążka 2020

Podczas uroczystego otwarcia TSW 2020 po raz siódmy przyznane zostały Nagrody im. prof. Szczepana A. Pieniążka.

Jagodowe Trendy 2020

W Lublinie rozpoczęła się XVI Konferencja Sadownicza „Jagodowe Trendy 2020”.

Opłata cukrowa: uderzenie w polskich przedsiębiorców, sadowników i konsumentów

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków i 8 wiodących organizacji rolniczych w Polsce skierowało do Ministerstwa Zdrowia i Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, pismo, w którym sprzeciwia się nowej opłacie, w postaci podatku cukrowego od napojów. Zdaniem branży nowa danina jest szkodliwa dla sadowników, producentów oraz samych konsumentów.