Strona główna Tagi Kampania promocyjna

kampania promocyjna

Wszystkie kolory polskiej papryki już dostępne

Jak co roku, lipiec jest miesiącem, który rozpoczyna sezon na polską paprykę. Możemy już bez problemu kupić polską paprykę w kolorach czerwonym i żółtym. Krajowa zielona papryka pojawiła się w sklepach już na przełomie czerwca i lipca.

Suszone, kiszone i mrożone – moc polskich warzyw poza sezonem

Wszyscy chcemy mieć dostęp do pysznych i zdrowych warzyw niezależnie od pory roku. O ile od wiosny do jesieni mamy możliwość zakupu wielu krajowych, sezonowych warzyw to zimą sytuacja nieco się komplikuje. Na sklepowych półkach dominują wówczas produkty importowane, które zazwyczaj smakiem i wartościami odżywczymi nie dorównują wspaniałym polskim warzywom.

„Moc Polskich Warzyw” – rusza kampania promocyjna

Grupy producentów polskich warzyw łączą siły i rozpoczynają ogólnopolską kampanię promującą spożycie lokalnych warzyw, uprawianych w Polsce. Kluczowym celem kampanii „Moc Polskich Warzyw” jest edukacja konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych i odżywczych oraz roli w codziennej diecie. Kampania jest organizowana dzięki wsparciu ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Uwaga plantatorzy: Borówkobranie!

W ramach kampanii „Czas na polskie superowoce!” rusza promocja plantacji, na których można samodzielnie pozbierać owoce. Pierwsze borówkobrania odbędą się w ostatni weekend lipca (sobota i niedziela, 25-26. 07).

Warzywa i owoce – wciąż za mało ich w diecie

Jak często zjadamy warzywa i owoce? Wciąż za mało i nie za często. Co drugi rodzic wie, ile porcji warzyw i owoców powinno znaleźć się w codziennej diecie całej rodziny, ale tylko w co czwartym domu zjadane są one w odpowiedniej ilości.

Papryka, cukinia i bakłażan – kampania promocyjna

„Wszystkie smaki i kolory papryki, cukinii i bakłażana z południa Mazowsza” - pod taką nazwą rozpoczęła się 10 lipca br. kampania organizowana przez Zrzeszenie Producentów Papryki RP. Realizacja tej inicjatywy była możliwa dzięki wsparciu środków finansowych z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.