Strona główna Tagi Mus

mus

Wzrasta spożycie soków

Najnowsze badania pokazują, że pijemy coraz więcej soków, zarówno owocowych jak i warzywnych, a także jemy więcej musów. Trzyletnia kampania promocyjno-informacyjna „Soki i musy – witaminy w SMART formie” uświadomiła Polakom, że warzywa, owoce, 100% soki i musy owocowo – warzywne są nieodłącznym elementem zbilansowanej diety dzieci i dorosłych. W ciągu ostatnich lat nie tylko wzrosło spożycie soków i musów, ale również zmieniło się ich postrzeganie.

Aby wzrosło spożycie soków, potrzebna jest edukacja

Konsumpcja soków jest stale zbyt niska, gdyż konsumenci nie do końca są przekonani o ich wartości - uznała grupa ekspertów z Czech, Litwy, Słowacji, Rumunii i Polski. W krajach tych prowadzona jest kampania promująca spożywanie soków i musów.

Soki i musy – witaminy w smart formie

Witaminy podane w wygodnej i smacznej formie? Tak! Ruszyła nowa kampania promocyjno – informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pod hasłem „Soki i musy – witaminy w SMART formie”. Trzyletni program ma uświadomić rodzicom, że soki i musy owocowo-warzywne to wygodny sposób na wzbogacenie codziennej diety o witaminy. Działania promocyjne będą prowadzone równocześnie w ramach kampanii telewizyjnej, internetowej, przez stronę www i fanpage na Facebooku, jak również w działaniach PR i BTL. Kampania obejmie aż pięć rynków: polski, czeski, litewski, rumuński i słowacki.

Marki własne to prawie 35% rynku dżemów

Rynek dżemów, konfitur, powideł, marmolad i musów był w 2012 roku wart 437 mln zł, sprzedano 37 tys. ton tych produktów. Eksperci z grupy Agros Nova twierdzą, że ten rynek nadal może się rozwijać.