Marki własne to prawie 35% rynku dżemów

Rynek dżemów, konfitur, powideł, marmolad i musów był w 2012 roku wart 437 mln zł, sprzedano 37 tys. ton tych produktów. Eksperci z grupy Agros Nova twierdzą, że ten rynek nadal może się rozwijać.
Zdaniem ekspertów grupy Agros Nova polscy konsumenci szukają nowych smaków w kategorii dżemów, czego przykładem są edycje limitowane Łowicza, które oferują połączenia owoców jak na przykład ostatnio agrest-kiwi, brzoskwinia-marakuja, czarna-czerwona porzeczka.
 
Łowicz kontroluje 35%  rynku dżemów wartościowo, Stovit – 7,5%, Gomar – 2,7%, Lubawa – 2,1%, Scandic Food – 1,9%. Duży udział w rynku, bo aż 34,5 proc., stanowią marki własne, w większości sprzedawane w kanale dyskontowym.
 

Related Posts

None found

Poprzedni artykułWe Francji rośnie rynek ekologiczny
Następny artykułMniej jabłek w Argentynie

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.