Strona główna Tagi Promocja żywności

promocja żywności

Superowoce – bohaterowie akcji promocyjnej

W Europie Zachodniej mówi się o nich Super Fruits, czyli superowoce. Podobną nazwę przyjęto dla grupy owoców potocznie zwanych jagodowymi także w Polsce – są nazywane Power Fruits, czyli "Owoce o niezwykłych właściwościach i mocy". Dlatego też pod hasłem „Niezwykłe właściwości zwykłych owoców” będzie prowadzona kolejna kampania promocji spożycia truskawek, malin, borówek i porzeczek w Polsce, a także w czterech innych krajach: Austrii, Finlandii, Czechach i Szwecji.

Komisja Europejska zatwierdziła nowe programy promujące unijną żywność

Komisja Europejska zaakceptowała 41 programów - działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących produktów rolnych na rynku wewnętrznym oraz w państwach trzecich o łącznym budżecie 129 mln euro. Wśród zatwierdzonych programów są również cztery polskie, o łącznym budżecie 10,264 mln euro. 

Polsko-włoskie gotowanie nad Tybrem

Wspólną pasję do gotowania zamienili na promocję we Włoszech polskiej żywności. Ambasador RP w Rzymie Tomasz Orłowski i urodzony w Warszawie, a mieszkający od lat w Rzymie szef kuchni i właściciel prestiżowej restauracji Nestor Grojewski realizują w języku włoskim serię krótkich filmów o gotowaniu.

Kolejne cztery polskie programy promocyjne zaakceptowane

Komisja Europejska zaakceptowała 41 programów promujących żywność z krajów Wspólnoty; wyda na nie 129 mln euro. Wśród zatwierdzonych programów są również cztery polskie o łącznym budżecie 10,2 mln euro - poinformował resort rolnictwa.

5 mln euro na polskie kampanie promujące produkty rolne

Komisja Europejska zatwierdziła we wtorek 41 nowych programów, których celem jest promocja produktów rolnych w UE i na rynkach trzecich. W ich ramach do Polski trafi ponad 5 mln euro, czyli niecałe 8 proc. środków na ten cel.

Cztery kampanie promocyjne

Ponad 11,6 mln euro - to budżet unijnych kampanii promujących: wołowinę, produkty ekologiczne, soki oraz owoce miękkie. Agencja Rynku Rolnego podpisała w styczniu umowy na realizację tych kampanii - poinformował wiceprezes ARR Lucjan Zwolak.

Polacy ruszyli po krajowe jabłka

Bardzo dobre efekty daje promocja w ramach akcji „Jem bo polskie". W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc. Zyskują na niej też warzywa – czytamy w „Rzeczpospolitej”.

Unijni urzędnicy częstowani polskimi jabłkami

Polacy pracujący w unijnych instytucjach rozpoczęli we wtorek akcję rozdawania polskich jabłek kolegom, ale... nie Polakom. Dystrybucja odbywa się "z ręki do ręki". Organizatorzy chcą w ten sposób zachęcić obcokrajowców do jedzenia polskich, smacznych jabłek.

Promocja na rynkach Azji i Bałkanów

Zwiększenie eksportu na rynki azjatyckie i do państw bałkańskich zrekompensuje mniejszą sprzedaż polskich towarów do Rosji - planuje resort gospodarki. Ma temu pomóc specjalny program promocji polskiej gospodarki w tych regionach.

KUPS będzie promował soki i musy w pięciu krajach

30 października Komisja Europejska ogłosiła przyjęcie 27 programów promujących produkty rolnicze w Unii Europejskiej i krajach trzecich. Całościowy budżet projektów realizowanych przez najbliższe trzy lata to 77,4 mln euro, z czego UE dofinansuje 39 milionów. Wybrane programy obejmują takie kategorie jak świeże i przetworzone owoce i warzywa, produkty mleczne, znaki jakości, kwiaty oraz mięso. Jednym z wyróżnionych w ten sposób przez Komisję Europejską projektów jest program promocyjny „Soki i musy – witaminy w wygodnej formie”, zaproponowany przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków