Nowa siedziba firmy Bayer

Uczestnicy Forum Doradców Sadowniczych Bayer Crop Science
21 września uroczyście otwarto nową siedzibę firmy Bayer w Warszawie. To największa inwestycja budowlana tego koncernu w Środkowo-Wschodniej Europie. Jej wartość szacuje się na około 40 mln zł, a realizacja zajęła 14 miesięcy.

Inwestycje i rozwój
Na prawie 2000 m2 powierzchni budynku znajdują się biura, sale konferencyjne, pomieszczenia socjalne, a także podziemny parking dla 75 samochodów i magazyny. – Rozbudowa siedziby naszej firmy jest dowodem na to, jak dużym zaufaniem darzymy rynek w Polsce. Jestem dumny, że sfinalizowany w Warszawie projekt jest wyjątkowo nowoczesną inwestycją, realizowaną w oparciu o światowe standardy zrównoważonego budownictwa – powiedział podczas uroczystości Dirk Ehle, prezes zarządu firmy Bayer Sp. z o.o.

W pierwszej połowie br. firma Bayer CropScience osiągnęła rekordowe wyniki – obroty wyniosły 4,2 mld euro. Świadczy to o dynamicznym jej rozwoju. W Polsce zatrudnia ponad 600 pracowników (w ciągu ostatnich dziesięciu lat ich liczba wzrosła 3-krotnie). Podczas spotkania dr Manfred Weiser, dyrektor Bayer CropScience w Polsce, przedstawił strategię rozwoju firmy. Dotyczy ona między innymi: odmłodzenia podstawowej działalności firmy, jaką jest ochrona roślin (np. zastępowanie starszych produktów nowymi, dążenie do osiągnięcia pozycji lidera w swojej branży); ukierunkowania na klientów i ich potrzeby na każdym etapie łańcucha wartości („od materiału siewnego do półki sklepowej”); zwiększenia nacisku na innowacyjność dzięki większym inwestycjom w badania i rozwój; rozszerzenia działalności w zakresie BioScience w konkretnych uprawach.

Nowa linia opakowań
Firma Bayer CropScience w 2012 r. zamierza wprowadzić na polski rynek nową linię opakowań produktów o nazwie smartline. Szczególną uwagę zwrócono w nich na bezpieczeństwo, wygodę użytkowania oraz rozpoznawalność produktów. Będą one między innymi pozbawione dodatkowej plomby zabezpieczającej wylew, a na korpusie opakowania, zakrętce i plombie zewnętrznej zostanie umieszczone logo firmy.
Na opakowaniach wytłoczono podziałki ułatwiające orientacyjny pomiar objętości produktu w opakowaniu. Zwiększono również sztywność opakowań, co jednocześnie wzmocniło ich stabilność. Ponadto ujednolicono graficznie linię etykiety-instrukcji stosowania. Nowy, ergonomiczny kształt uchwytu, szerszy wylew opakowania, wydłużony kształt zakrętki znacznie ułatwią otwieranie i zamykanie opakowania dłonią w rękawicy ochronnej.

Related Posts

None found

Poprzedni artykułMikroprzedsiębiorczość i modernizacja
Następny artykułNowy obiekt grupy Jabłko Siedleckie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.