Eko Wielkanoc z roku na rok coraz bardziej modna

Dane Frisco pokazują, że Wielkanoc szczególnie sprzyja modzie na eko produkty. Porównując miesiąc przedświąteczny do poprzedniego w 2015 roku  widać, że liczba sprzedanych opakowań bio jajek wzrosła o 18%. Wśród ekologicznych mięs największe procentowe wzrosty dotyczyły kiełbasy (37%) i boczku (32%). Co ciekawe, zmiana procentowa w przypadku eko pomidorów wyniosła aż 272%.
Asortyment internetowego supermarketu Frisco.pl obejmuje kilkanaście tysięcy pozycji, w tym także szeroką gamę produktów ekologicznych. Chcąc zapewnić swoim klientom najwyższą jakość oferowanych artykułów, e-sklep współpracuje z najlepszymi dostawcami, a produkty świeże, takie jak nabiał, mięsa, pieczywo, owoce oraz warzywa, przygotowywane są pod konkretne zamówienia i codziennie dowożone do Frisco w dniu dostawy do klienta.
 
Jak wynika z analizy Frisco, przed ubiegłorocznymi świętami produktem, który pojawiał się w największej liczbie zamówień zawierających artykuły ekologiczne były bio jajka. Spośród warzyw najwięcej eko-koszyków zawierało marchew, młode ziemniaki, czosnek, buraki, włoszczyznę oraz cukinię. Klienci chętnie zamawiali też bio pomidory, ogórki czy kojarzącą się z Wielkanocą rzodkiew. W kategorii mięs królowały zaś szynka, wędzonka i kiełbasy. Osoby kupujące ekologiczny nabiał na świąteczny stół wybierały najczęściej twaróg, śmietanę i mleko.
za: inf. firmowe
pg 

Related Posts

None found

Poprzedni artykułKomisarz UE uspokaja polskich rolników
Następny artykułKoszenie trawy za dotknięciem palca

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.