Kalifornijskie inwestycje w Polsce

Kalifornijska branża śliwek suszonych kontynuuje inwestycje w Polsce. Właśnie wystartowała trzecia edycja programu marketingowego promującego kategorię śliwki kalifornijskiej na polskim rynku. To dobra wiadomość dla handlu.
W 2015 roku wartość eksportu śliwek kalifornijskich z USA do Polski wzrosła o 25%, z 4,1 mln $ w 2014 do 5,1 mln $ w 2015 (dane U.S. Census Bureau, USDA). Ponadto najnowsze badania konsumenckie potwierdzają, że utrzymuje się pozytywny trend sprzedażowy dla suszonych śliwek w Polsce. 
W sierpniu  California Prune Board wystartowała z trzecią edycją kampanii „Przyjaciółka z Kalifornii”. Głównym celem inicjatywy jest wspieranie rynku poprzez inwestycje w badania, edukację oraz promocję śliwki kalifornijskiej. Podobne programy marketingowe prowadzone są również w innych krajach Europy Zachodniej. 
California Prune Board działa pod nadzorem Kalifornijskiego Departamentu Żywności i Rolnictwa i reprezentuje branżę suszonych śliwek z Kalifornii, składającą się z 900 plantatorów śliwek oraz 29 firm konfekcjonujących. Kalifornia jest największym producentem suszonych śliwek na świecie, słynących z najwyższej jakości osiąganej dzięki regionalnym, rygorystycznym technikom zbierania owoców oraz oceny i kontroli. Produkt premium dostarczany jest do 72 krajów na całym świecie, region zapewnia 43 procent światowych dostaw suszonych śliwek oraz 99 procent dostaw w Stanach Zjednoczonych. 
za: californiaprunes.pl 

pg 

Related Posts

None found

Poprzedni artykułWyniki zbiorów czereśni i wiśni w Polsce
Następny artykułFrancuski rynek pomidorów i ogórków

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.