Rynkowa szansa suszonej śliwki

Najnowsze wyniki raportu Instytutu ARC Rynek i Opinia pokazują, że w trakcie tegorocznych Świąt Wielkanocnych 58 proc. Polaków zamierza wydać średnio o 247 złotych więcej na artykuły spożywcze, niż na co dzień. To duża szansa również dla sprzedawców suszonych śliwek. 
 

Jak wskazują badania przeprowadzone na zlecenie California Prune Board – organizacji reprezentującej kalifornijską branżę producentów suszonych śliwek, ankietowani najczęściej sięgają po śliwkę suszoną w sezonie świątecznym oraz coraz chętniej spożywają ją na co dzień. W 2016 roku ponad 25% badanych deklarowało, że zamierza kupować więcej suszonych śliwek w przyszłości. Z badań konsumenckich przeprowadzonych przez California Prune Board wynika, że 67% respondentów spożywa suszone śliwki w trakcie okresu świątecznego, a ponad 27% stosuje je jako dodatek do ciast i słodkich wypieków. 

za: California Prune Board
pg

Related Posts

None found

Poprzedni artykułBrexit podniesie ceny w Wielkiej Brytanii?
Następny artykułWzrost dostaw ukraińskich malin mrożonych

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.