Konkurs na logo promocyjne polskich produktów spożywczych

Ministerstwo rolnictwa ogłosiło konkurs na logo polskich produktów spożywczych. Ma ono służyć promocji i identyfikacji polskiego sektora rolno-spożywczego. Resort przyjmuje zgłoszenia do 19 września br.
Celem konkursu jest zaprojektowanie logo z wykorzystaniem wizerunku jabłka, które będzie służyło promocji i identyfikacji polskiego sektora rolno-spożywczego. Logo będzie wykorzystywane podczas działań informacyjno-promocyjnych dotyczących produktów rolno-spożywczych, realizowanych, zarówno w kraju, jak i zagranicą – informuje resort na swojej stronie internetowej.
 
W konkursie mogą wziąć udział pełnoletnie osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi.
 
Projekt należy przesłać do dnia 19 września 2014 r. do Departamentu Rynków Rolnych Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
 
Prace konkursowe będą oceniane pod względem: artystycznym, innowacyjności, funkcjonalności oraz identyfikacji z sektorem rolno-spożywczym. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 3 października 2014 r. Nagrodą za wygranie konkursu wynosi 7 tys. zł. Regulamin konkursu znajduje się na stronie www.minrol.gov.pl.

Za:  

Related Posts

None found

Poprzedni artykułO rekompensaty jednak będzie łatwiej?
Następny artykułO aktywność w tworzeniu grup producenckich

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.