Osłonki w świątecznym wydaniu

Wystawa „Zieleń to Życie” (w tym roku odbyła się między 3 a 5 września), poza producentami roślin ozdobnych skupia także wiele firm dostarczających nawozy, podłoża, maszyny, pojemniki i inne akcesoria niezbędne w gospodarstwie ogrodniczym. Podczas ostatniej edycji najwięcej nowości pojawiło się na rynku doniczek i innych pojemników produkcyjnych.

Firma TEKU Pӧppelmann, oferująca szeroki wybór doniczek, palet uprawowo-transportowych, multiplatów itp. w tym roku wprowadziła na rynek osłonki z tworzywa sztucznego (czyt. też „Rośliny Ozdobne” 3/2015), które cieszą się zainteresowaniem ze strony producentów roślin ozdobnych. Ułatwiają one bowiem przygotowanie roślin do sprzedaży – osłonki takie zasłaniają np. resztki ziemi na doniczce produkcyjnej, której nie trzeba w takim wypadku oczyszczać przed spedycją. W styczniu br. zaprezentowano 20 pierwszych wzorów takich osłonek (dedykowanych m.in. dla roślin sprzedawanych z okazji walentynek, Dnia Matki, Świąt Wielkanocnych, ale także uniwersalnych), a obecnie oferta została rozszerzona o modele nawiązujące do świąt Bożego Narodzenia. Wykorzystana technika wtryskiwania z etykietowaniem w formie (ang. in-mould labelling – IML) ma zapewniać estetyczny wygląd i dobrą trwałość tych produktów.


Przykładowe świąteczne wersje osłonek z firmy TEKU Pӧppelmann

Bożonarodzeniowe wzory biodegradowalnych osłonek SmartCups® zaprezentowała firma Pastel Plants (wyłączny przedstawiciel przedsiębiorstwa Elburg-Smit B.V. z Holandii), zajmująca się poligrafią dla ogrodnictwa. Jak informowała Marlena Paradowska, jej współwłaścicielka, świąteczny wygląd osłonek (co ważne – z polskimi napisami) został zaprojektowany dla kilku grup wiekowych i mogą one zainteresować szerokie grono odbiorców. Ukłonem w stronę klientów jest możliwość zamówienia tylko 10 szt. tego typu osłonek (o średnicy 11–12 cm), a ma to ułatwić podjęcie decyzji i wprowadzenie tego produktu do sprzedaży przez np. nawet małe kwiaciarnie, dla których cena stanowi czasem barierę. Świąteczne osłonki SmartCups® są także dobrą propozycją dla samych producentów, np. poinsecji, którzy w prosty i szybki sposób mogą uzyskać atrakcyjny do sprzedaży towar.


Osłonki pokazane przez firmę Pastel Plant zaspokoją potrzeby różnych odbiorców

Tekst i fot. Ilona Sprzączka

Related Posts

None found

Poprzedni artykułRosyjski import jabłek
Następny artykułPE odrzucił projekt ułatwiający krajom zakazywanie sprzedaży GMO

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.