Pełnia księżyca. Amerykański sposób na promocję czereśni

Jak zainteresować konsumentów czereśniami i jednocześnie wyróżnić się spośród innych dostawców tych owoców na rynek? Amerykański producent ze stanu Waszyngton – firma Stemilt Growers -intensyfikuje kampanię promocyjną wraz z nadejściem pełni księżyca.
Właśnie dzisiejszej nocy odnotowaliśmy tę fazę naszego satelity. – Owoce zbierane w czasie pełni księżyca mają lepsze walory smakowe i dodatkową energię – twierdzą producenci. Chwytliwy komunikat łatwo rozprzestrzenia się w mediach, które chętnie mówią o wyjątkowych czereśniach. 
 
Całość niezwykłego wizerunku owoców dopełnia nietypowe położenie sadów czereśniowych Stemilt Growers – na wzgórzach na wysokości 2,500-3,500 stóp nad poziomem morza. Dzięki temu owoce dojrzewają w specyficznym klimacie, który ma wpływ na jakość i smak czereśni. Rodzina Mathisonów – właścicieli sadów – konsekwentnie trzyma się lunarnej tematyki, sprzedając czereśnie pod hasłem ‘A half-mile closer to the moon’, czyli ‘O pół mili bliżej do księżyca’. 

A my nadal zapraszamy na V Letnie Pokazy Czereśniowe – w pełni dnia, już w najbliższą niedzielę (szczegóły).
RS 

Related Posts

None found

Poprzedni artykułŚwiatowy rynek jabłek
Następny artykułRząd chce wyeliminować nieuczciwe praktyki w relacjach producent żywności – handel

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.