London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward
Strona główna Tagi Marketing

marketing

Zaproszenie na „Szkolenie przetwórców”

W ramach kampanii „Czas na polskie superowoce!” odbędzie się szkolenie dla przetwórców owoców jagodowych. Celem szkolenia jest poprawa kompetencji związanych z prezentacją swojej marki. Uczestnicy dowiedzą się jak sprawić by ktoś chciał kupić nasze produkty? Jak zostać zapamiętanym? A przede wszystkim o czym opowiadać, a o czym nie mówić. Szkolenie nazywa się „Opowiedz nam swoją historię”. Odbędzie się w formie trzech tematycznych warsztatów – dwa w maju, trzeci w sierpniu. Poprowadzi je Paweł Tkaczyk.

Przybywa jabłek odmiany Maribelle

W Holandii trwają zbiory – między innymi jabłek odmiany ‘Maribelle’. Pomimo bardzo ciepłego sezonu owoce tej odmiany mają wymaganą bardzo wysoką jakość. Ich jędrność nie budzi zastrzeżeń.

Gruzinom brakuje tylko dobrego marketingu

Gruzja na znacznych obszarach swojego terytorium ma bardzo sprzyjający uprawom ogrodniczym klimat. Ma również wystarczające zasoby siły roboczej, rozwija transport (ma dostęp do morza), jest samowystarczalna energetycznie. To dużo, ale nie wszystko, by zarabiać na produkcji warzyw. O tym czego Gruzinom brakuje i jak to zmienić, będzie się dyskutować jutro w Kutaisi.

„Jabłko Lubelskie” trafia do sprzedaży

Taką markę handlową postanowili promować sadownicy z południowo-wschodniej Polski. Połączone siły pięciu grup producentów są w stanie pokryć zapotrzebowanie rynku na kilka odmian mających być oferowanymi pod marką „Jabłko Lubelskie”. 4 października w Lubelskim Centrum Konferencyjnym członkowie zarządu LubApple w towarzystwie wicemarszałka województwa lubelskiego Grzegorza Kapusty zorganizowali poświęconą „Jabłku Lubelskiemu” konferencję prasową.

Po każdej kampanii – podsumowanie

Integralną częścią każdego projektu marketingowego, każdej kampanii promocyjnej jest podsumowanie działań, wyciągnięcie wniosków oraz zaproponowanie dalszych kroków. Daje to z jednej strony obraz osiągniętych efektów, z drugiej – solidną bazę do planowania kolejnych wydarzeń. Przyjrzyjmy sie przykładowi.

Szwajcarski Dzień Jabłka po raz 25.

W piątek 22 września szwajcarscy producenci owoców rozdawać będą jabłka. Dzień Jabłka świętują tak po raz 25.

Truskawki. 1 gospodarstwo – 40 000 klientów?

Czy jeden producent truskawek może przyciągnąć do swojego gospodarstwa 40 tys. klientów w ciągu jednego sezonu? Jest to możliwe w Holandii, gdzie w miejscowości Horst działa Het Aardbeienland, czyli truskawkowy park tematyczny, gdzie można samodzielnie zebrać na plantacji truskawki, ale i doświadczyć wielu atrakcji.
 
 

Na królewskim stole. Holendrzy reklamują paprykę

W poszukiwaniu błyskotliwych pomysłów na promocję warzyw warto zajrzeć do Holandii. Jeden z tamtejszych producentów papryki znalazł wyjątkowy sposób na nagłośnienie rozpoczęcia nowego sezonu handlowego. 
 
 

Promocja lubelskiej maliny. Powstały pierwsze koncepcje

Polskie sadownictwo doszło do etapu, na którym znaczący postęp dla tego sektora może zapewnić jedynie bliższa współpraca różnych podmiotów, m.in. w obszarze marketingu i komunikacji. Jest to aspekt wciąż niedoceniany w naszej branży, chociaż od lat obserwujemy, jak zachodnioeuropejscy sadownicy korzystają na takiej współpracy. Sukcesy Włochów, Brytyjczyków czy Francuzów w promowaniu owoców i ich przetworów na krajowych i zagranicznych rynkach są niezaprzeczalne. Teraz i w Polsce zaczyna wzrastać świadomość potrzeby wspólnych działań oraz profesjonalnego podejścia do komunikacji. Jeden z pierwszych kroków został zrobiony w trakcie warsztatów Food Chain Partnership, które zorganizowała firma Bayer.
 

Pełnia księżyca. Amerykański sposób na promocję czereśni

Jak zainteresować konsumentów czereśniami i jednocześnie wyróżnić się spośród innych dostawców tych owoców na rynek? Amerykański producent ze stanu Waszyngton – firma Stemilt Growers -intensyfikuje kampanię promocyjną wraz z nadejściem pełni księżyca.