Innowacje i pamiątki

Działająca od zaledwie dziesięciu lat izraelska firma hodowlana TomaTech z dużymi sukcesami identyfikuje oczekiwania klientów rynku pomidorów i potrafi dostarczać na rynek odmiany warzyw wychodzące tym trendom naprzeciw – komentuje portal fruitnet.com ofertę, którą hodowcy ci pokazali podczas wiosennych targów AGRITECH w Tel Awiwie.
Według portalu TomaTech zidentyfikował trzy kategorie wymagań wobec pomidorów , które dotąd nie były do końca rozpoznawane przez marketing. Pierwszą jest połysk skórki w połączeniu z odpornością na choroby i długą przydatnością do handlu. Drugą – pakiety mieszanek odmian typu cherry – o różnych kolorach, odmiennych kształtach i smakach. Trzecią – „scheda” – propozycje odmian staroświeckich, mających być przypomnieniem „starych, dobrych czasów” i ówczesnych odmian – ich smaków, aromatów.
TomaTech jest nastawiona na współpracę głównie z rynkami Europy Zachodniej, Ameryki Północnej i Turcji.
za:fruitnet.com
pg

Related Posts

None found

Poprzedni artykułSpotkanie na Polach Doświadczalnych upraw warzywnych
Następny artykułW byłej kolonii robotniczej powstaje „Nasz ogród społeczny”

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.