Strona główna Tagi Hasło ogrodnicze
Tag:

hasło ogrodnicze

Najnowszy numer „Hasła Ogrodniczego” już w sprzedaży!

W ostatnim w tym roku wydaniu „Hasła Ogrodniczego” tematem przewodnim jest rolnictwo zrównoważone, polegające na racjonalnym wykorzystaniu zasobów przyrody w poszanowaniu środowiska naturalnego.

W najnowszym „Haśle Ogrodniczym” – 5/2019

Najnowsze Hasło Ogrodnicze 5/2019 zawiera cykliczny dodatek specjalny - "Moja Winnica". W tym numerze prezentujemy pilotażowe wydanie.

W najnowszym „Haśle Ogrodniczym” – 4/2019

Tematem numeru są zagrożenia, rozumiane w bardzo szerokim kontekście. Susza nierozerwalnie związana jest ze zmianami, jakie zachodzą w klimacie Ziemi, i nie jest jedyną „składową” tych zmian.

Pieniądze w ogrodnictwie – w styczniowym „Haśle Ogrodniczym”

Początek roku skłania do refleksji, podsumowań i planów. Dlatego w tym numerze w Temacie miesiąca – „Pieniądze w ogrodnictwie” – prezentujemy rozważania na temat minionego sezonu, ale też spojrzenie w przyszłość, perspektywy na najbliższy rok i te bardziej odległe sezony w materiałach autorów, którzy od lat obserwują polski i zagraniczny rynek ogrodniczy.

W październikowym „Haśle Ogrodniczym” o sortowaniu i pakowaniu

Tematem październikowego numeru „Hasła Ogrodniczego” jest „Sortowanie i pakowanie” - podpowiadamy w nim, jak przygotować warzywa i owoce do sprzedaży zgodnie z najwyższymi standardami.

Ostatnie artykuły

Nagrody im. prof. Szczepana A. Pieniążka 2020

Podczas uroczystego otwarcia TSW 2020 po raz siódmy przyznane zostały Nagrody im. prof. Szczepana A. Pieniążka.

Jagodowe Trendy 2020

W Lublinie rozpoczęła się XVI Konferencja Sadownicza „Jagodowe Trendy 2020”.

Opłata cukrowa: uderzenie w polskich przedsiębiorców, sadowników i konsumentów

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków i 8 wiodących organizacji rolniczych w Polsce skierowało do Ministerstwa Zdrowia i Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, pismo, w którym sprzeciwia się nowej opłacie, w postaci podatku cukrowego od napojów. Zdaniem branży nowa danina jest szkodliwa dla sadowników, producentów oraz samych konsumentów.