Free Porn
xbporn

buy twitter followers
uk escorts escort
liverpool escort
buy instagram followers
Galabetslotsitesi
Galabetsondomain
vipparksitesigiris
vipparkcasinositesi
vipparkresmi
vipparkresmisite
vipparkgirhemen
Betjolly
Strona główna Tagi Promocja spożycia owoców i warzyw

promocja spożycia owoców i warzyw

Wzrasta spożycie soków

Najnowsze badania pokazują, że pijemy coraz więcej soków, zarówno owocowych jak i warzywnych, a także jemy więcej musów. Trzyletnia kampania promocyjno-informacyjna „Soki i musy – witaminy w SMART formie” uświadomiła Polakom, że warzywa, owoce, 100% soki i musy owocowo – warzywne są nieodłącznym elementem zbilansowanej diety dzieci i dorosłych. W ciągu ostatnich lat nie tylko wzrosło spożycie soków i musów, ale również zmieniło się ich postrzeganie.

„Warzywniak premium – czyli smacznie, zdrowo i odmianowo”

Jakie odmiany z jakim przeznaczeniem?  Jak smakują i jak je komponować w surówkach?  Podczas "Warzywniaka premium - jem ze smakiem" organizatorzy zaprezentowali na WR-SRH w Broniszach odmiany znanych i popularnych polskich warzyw, pokazali jak zrobić ciekawą i trafiającą do konsumenta ofertę oraz do czego daną odmianę wykorzystać - co na koktajle, a co na surówki i sałatki.

Borówka wizytówką Polski

Borówka ma świetną prasę. W mediach przez przypadki odmienia się sformułowania: owoc przyszłości, owoc XXI wieku, eksperci są zgodni, że jest niezbędna w diecie, podbiła serca konsumentów i rankingi najzdrowszych owoców. Sukces, z którego możemy być dumni! W materiałach Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej, powstałego przy Instytucie Żywności i Żywienia – w sierpniu borówkę określono polskim dobrem narodowym. Obok komunikatów werbalnych jest wiele pozytywnych emocji, zdjęć oraz filmów, pokazujących współpracę, wymianę doświadczeń, sukces branży, której udało się stworzyć modę na polską borówkę na świecie. To jest bardzo dobry rok dla borówki w Polsce i polskiej borówki na świecie – to powszechna opinia plantatorów.

Zdrowy polski powitalny poczęstunek

Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami w dniach 25-28 września uczestniczyło w targach Invest Hotel w Poznaniu, promując wśród grupy HoReCa nowy trend związany z powitalnym poczęstunkiem dla gości, polegający na zapewnieniu zdrowego, polskiego „Welcome gift” w postaci elegancko wyeksponowanych na paterach, misach czy talerzach polskich pomidorów.

Szwajcarski Dzień Jabłka po raz 25.

W piątek 22 września szwajcarscy producenci owoców rozdawać będą jabłka. Dzień Jabłka świętują tak po raz 25.

Ile warzyw spożywa polska rodzina?

To niespełna 3 kg tygodniowo. Najwięcej zjadamy ziemniaków, pomidorów i marchwi. Daleko nam do średniej europejskiej, która wynosi ok. 250 kg rocznie na mieszkańca. Prowadzone przez branżę działania promocyjne mają na celu wzrost konsumpcji rodzimych warzyw.

Polska smakuje

Agencja Rynku Rolnego uruchomiła stronę internetową www.polskasmakuje.pl oraz darmową aplikację Polska Smakuje. Jest ona przeznaczona konsumentów szukających w sieci lokalnych wytwórców żywności.

Kampania „Czas na jabłka z Europy” w Egipcie i Algierii

10 maja ARR zawarła ze Związkiem Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej umowę na realizację kampanii pt. „Czas na jabłka z Europy”, zaakceptowanej decyzją Komisji Europejskiej z 18 listopada 2016 r. Realizację działań w ramach kampanii zaplanowano na dwa lata. Będą one prowadzone na dwóch rynkach docelowych, tj. w Egipcie i Algierii.

Kampania promocyjna polskich pomidorów

Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami rozpoczęło kampanię promującą polskie pomidory. Główną ideą projektu jest podniesienie poziomu zaufania do krajowych producentów tego warzywa, uświadomienie konsumentów o rodzajach uprawianych pomidorów w Polsce (luz, na gronie, malinowy, koktajlowy, paprykowy), o całorocznej dostępności pomidorów polskich na rynku, o korzyściach płynących z zakupu polskich pomidorów nad importowanymi oraz ogólne pogłębienie wiedzy konsumentów w zakresie dobroczynnych skutków spożywania pomidorów.

Ruszyła szósta edycja programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”

Polacy wciąż jedzą zbyt mało warzyw i owoców; promowaniu i budowaniu właściwych postaw służyć ma szósta edycja kampanii edukacyjnej "5 porcji warzyw, owoców lub soku". Program realizowany jest przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków.