Strona główna Tagi Reklama

reklama

Co jest ważne, żeby się dobrze komunikować?

Producenci owoców i przetworów komunikują się ze swoimi potencjalnymi klientami. Wszyscy przy użyciu etykiet, wielu na stronie internetowej, niektórzy przy użyciu mediów społecznościowych. Wspólne pytanie brzmi: jak komunikować się by być zrozumianym i aby sprzedawać? Doświadczenia w tym obszarze wymieniali producenci owoców jagodowych.

Sporna reklama: spotkanie Unilever i Zrzeszenia Producentów Papryki RP

Przedstawiciele Unilever Polska oraz Zrzeszenia Producentów Papryki RP spotkali się 26 kwietnia w Urzędzie Gminy w Potworowie, by przedyskutować tematy ujęte w liście otwartym wystosowanym przez Zarząd Zrzeszenia  do Unilever w sprawie spornego przekazu w reklamie.

Producenci papryki protestują przeciwko reklamie

Do firmy Unilever Polska, będącej właścicielem marki Knorr, Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczpospolitej Polskiej skierowało list otwarty. Żąda ono wycofania w trybie natychmiastowym z emisji reklamy papryki.

Po każdej kampanii – podsumowanie

Integralną częścią każdego projektu marketingowego, każdej kampanii promocyjnej jest podsumowanie działań, wyciągnięcie wniosków oraz zaproponowanie dalszych kroków. Daje to z jednej strony obraz osiągniętych efektów, z drugiej – solidną bazę do planowania kolejnych wydarzeń. Przyjrzyjmy sie przykładowi.

Na królewskim stole. Holendrzy reklamują paprykę

W poszukiwaniu błyskotliwych pomysłów na promocję warzyw warto zajrzeć do Holandii. Jeden z tamtejszych producentów papryki znalazł wyjątkowy sposób na nagłośnienie rozpoczęcia nowego sezonu handlowego. 
 
 

Telewizja bez reklam?

Tak przynajmniej  bez niektórych i dla niektórych widzów. Ośmiu polskich nadawców umówiło się między sobą i dobrowolnie rezygnuje z nadawania reklam niezdrowej żywności. Inicjatywa  właścicieli stacji telewizyjnych jest doprecyzowaniem zapisu ustawy o radiofonii i telewizji.

Ograniczenia w reklamie żywności skierowanej do dzieci?

Producenci żywności chcą dobrowolnie wprowadzić ograniczenia w reklamie żywności skierowanej do dzieci poniżej 12. roku życia. Miałyby one dotyczyć produktów, których nie obejmują zalecenia żywieniowe dla dzieci. Nowe zasady mogą zacząć obowiązywać najwcześniej w połowie roku.