Strona główna Tagi Zrzeszenie producentów papryki rp

zrzeszenie producentów papryki rp

Współpraca dźwignią promocji

Promocja dźwignią handlu, ale trudno o nią bez spójnej strategii i synergii wielu działań. Obie można zaprojektować. Wysiłku podjęło się kilkanaście branżowych organizacji realizujących działania w ramach Funduszu Promocji Warzyw i Owoców.

„Moc Polskich Warzyw” – rusza kampania promocyjna

Grupy producentów polskich warzyw łączą siły i rozpoczynają ogólnopolską kampanię promującą spożycie lokalnych warzyw, uprawianych w Polsce. Kluczowym celem kampanii „Moc Polskich Warzyw” jest edukacja konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych i odżywczych oraz roli w codziennej diecie. Kampania jest organizowana dzięki wsparciu ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Sporna reklama: spotkanie Unilever i Zrzeszenia Producentów Papryki RP

Przedstawiciele Unilever Polska oraz Zrzeszenia Producentów Papryki RP spotkali się 26 kwietnia w Urzędzie Gminy w Potworowie, by przedyskutować tematy ujęte w liście otwartym wystosowanym przez Zarząd Zrzeszenia  do Unilever w sprawie spornego przekazu w reklamie.