Integracja i innowacyjność

24 stycznia w Licheniu Starym (Wielkopolska) odbyło się pierwsze z kilku planowanych w różnych rejonach Polski spotkanie przedstawicieli firmy Syngenta z producentami rolnymi. Zespół Syngenty przedstawił na nim nową strategię działania na kolejne lata. Ma ona trzy zasadnicze cele: integrację, innowacyjność oraz wyprzedzenie konkurencji.
Osiągnięcie postawionych sobie wyzwań firma rozpoczęła realizować m.in. przez połączenie Syngenta Crop Protection (działalność związana z ochroną roślin) z Syngenta Seeds (biznes nasienny). Od tego sezonu te wcześniej odrębne firmy mają połączone działy sprzedaży i marketingu, a odwiedzający producentów przedstawiciel firmy będzie kompleksowo doradzał, dobierał stosowną do warunków gospodarstwa technologię produkcji danego gatunku warzyw, czy zbóż oraz oferował przydatne w ich uprawie środki produkcji.

Integracja Syngenta Crop Protection i Syngenta Seeds w jedną „nową” Syngentę to: unikalna i ukierunkowana oferta; w pełni scalone zespoły handlowe do 2012 r.; zintegrowany model biznesowy, natomiast innowacyjność to: silna platforma badawczo-rozwojowa; nowe rynki i strategie; partnerstwo i współpraca. Firma Syngenta zamierza osiągać wzrost udziału w rynku na poziomie 0,5% rocznie. Na spotkaniu przedstawiono wiele produktów – odmiany różnych gatunków roślin uprawnych, zaprawy nasienne, herbicydy, fungicydy, insektycydy, regulatory wzrostu. Należy podkreślić, że było wśród nich wiele ciekawych nowości, o których więcej w naszych czasopismach.
MB 

Related Posts

None found

Poprzedni artykułPozew za nasiona
Następny artykułSiekierski wiceprzewodniczącym komisji rolnictwa w europarlamencie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.