Na podstawie Horticulture Week, 15.04.99.
Unwins Seeds — jedna z wiodących brytyjskich firm zajmujących się produkcją i dystrybucją nasion roślin ozdobnych i warzyw — wykorzystała w swojej tegorocznej kampanii reklamowej powszechne negatywne nastawienie klientów do roślin genetycznie zmodyfikowanych. Handlowcy z Wysp Brytyjskich coraz częściej spotykają się z pytaniami nabywców, czy oferowane w punktach sprzedaży nasiona oraz materiał szkółkarski nie były poddawane modyfikacjom genetycznym. Opakowania nasion z firmy Unwins Seeds opatrzone są w etykiety z wyraźną informacją o tym, że produkty te nie są efektem prac z dziedziny inżynierii genetycznej. Sprzedaż wspomagają, dostarczane do sklepów na koszt producenta materiału siewnego, plakaty oraz ulotki i broszury reklamowe.
Na podstawie Horticulture Week, 15.04.99.















![Zimowe ceny pomidorów, ale czy wszystkich? Niektóre są mniej cenione [13.03.2024] Pomidory](https://www.ogrodinfo.pl/wp-content/uploads/2024/03/Aktualne-ceny-polskich-pomidorow-218x150.jpg)

























