W Stanach Zjednoczonych przeprowadzono badanie rynkowe mające na celu zrozumienie przyczyn braku zainteresowania zakupami kwiatów przez pokolenie milenialsów. Na jego potrzeby w internetowej ankiecie wzięło udział 3000 konsumentów  w wieku 18-40 lat.  Po analizie danych uzyskano następujący obraz problemu.
Największą barierą zakupową dla ¾ konsumentów jest cena kwiatów, przy czym dla mężczyzn jest ona mniej ważna. Poza tym Milenialsi rezygnują z zakupu kwiatów, gdyż mają one stosunkowo krótką żywotność. 14 proc. ankietowanych uważa kupowanie kwiatów za marnotrawstwo, a 12 proc. rezygnuje z zakupu, gdyż nie wie jak o nie dbać. Konsumenci uczestniczący w badaniu deklarowali także, że kwiaty są niewygodnym produktem zakupowym, mają w stosunku do niego obawy związane z jakością, ale także z alergenami z kwiatów.  
        RS

            
		













![Zimowe ceny pomidorów, ale czy wszystkich? Niektóre są mniej cenione [13.03.2024] Pomidory](https://www.ogrodinfo.pl/wp-content/uploads/2024/03/Aktualne-ceny-polskich-pomidorow-218x150.jpg)

























