Hiszpański handel zagraniczny

W pierwszych czterech miesiącach bieżącego roku hiszpański handel zagraniczny owocami i warzywami wzrósł w porównaniu z tym samym okresem roku 2011 o 3,5% (ilościowo), a o 5% wartościowo.
Z 4,2 mln ton wysłanych za granice produktów 2,2 mln t stanowiły owoce, zaś warzywa – prawie 1,9 mln t. Wśród owoców największą pozycję stanowiły jabłka. Import do Hiszpanii w tym czasie wzrósł rdr o 2% ilościowo, ale jego wartość rdr była o 16% niższa.
Za: FAMMU/FAPA
pg

Related Posts

None found

Poprzedni artykułDla intro- i ekstrawertyków
Następny artykułPo kongresie Interpera 2012

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.