Każde jabłko jest unikatowe

fot. japandailypress.com
Japończycy nie tylko dowiedli tego, ale jeszcze marketingowo wykorzystali. W prefekturze Aoimori - japońskim centrum produkcji sadowniczej zaproponowano producentom jabłek etykietowanie pojedynczych owoców kodami QR. 
 
W ten sposób wymagający nabywca (i tu niespodzianka: wcale nie Japończyk, ale klient z Chin – pomysł jest wdrażany z myślą o zasobnych mieszkańcach Tajwanu) może na swoim telefonie komórkowym wyświetlić całą historię zakupionego owocu – wszystkie zabiegi, jakie sadownik zaaplikował drzewu, z którego zerwano to jabłko. Co więcej, klient może zobaczyć zdjęcia z gospodarstwa, poczytać o jego właścicielach, historii obiektu. I… przywiązać się do produktu…
 
Za: japandailypress.com
pg

Related Posts

None found

Poprzedni artykułFruit Logistica: są już pretendenci do nagród
Następny artykułPrezydent podpisał nowelizację ustawy o składkach zdrowotnych rolników

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.