Rusza nowa kampania promująca polskie produkty

Od stycznia ruszyła nowa kampania informacyjno-promocyjna realizowana na rynku polskim przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, będąca pilotażem docelowej kampanii programu Komisji Europejskiej. Projekt realizowany będzie przez kolejnych 12 miesięcy, od stycznia do grudnia 2014. Szacunkowy budżet programu to 700 000 zł, a proponowana wysokość wsparcia z Funduszu Promocji ARR to około 630 000 zł. 
 
Kampania informacyjno-promocyjna „Niezwykłe właściwości zwykłych owoców” realizowana będzie ze wspomnianym powyżej wsparciem Funduszu Promocji Owoców i Warzyw Agencji Rynku Rolnego. Kampania prowadzona przez Związek Sadowników będzie współpracowała także ze Stowarzyszeniami plantatorów borówki amerykańskiej, porzeczek oraz truskawki. Celem kampanii jest wzrost spożycia owoców jagodowych (wsparciem objęte będą truskawka, maliny, borówka amerykańska, porzeczki) w szczególności wśród dzieci i młodzieży, wyrobienie zdrowych nawyków żywieniowych oraz wzrost eksportu owoców jagodowych i ich przetworów. Działania promocyjne będą prowadzone jednocześnie na 5 rynkach – polskim, austriackim, szwedzkim, fińskim i czeskim.
 
Źródło: FAMMU/FAPA

Related Posts

None found

Poprzedni artykułJubileusz konkursu Rolnik – Farmer Roku
Następny artykułCzas na rzodkiewkę

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.