Upowszechnianie się opłaca

Freshfel (European Fresh Produce Association) przed kilkoma miesiącami powołała do życia Eufruit Konsorcjum – zespół praktyków i naukowców mających zajmować się upowszechnianiem w branży użytecznej wiedzy umożliwiającej poprawianie jakości produktów.
Ta platforma wiedzy, którą zawiaduje Michelle Wiliams (szefująca Wydziałowi Nauki o Żywności Uniwersytetu w duńskim Aarhus) zajmuje się czterema obszarami: trendy  hodowli nowych odmian, zmniejszanie pozostałości szkodliwych substancji w owocach i środowisku, przechowalnictwo, systemy zrównoważonej produkcji. Działalność platformy okazała się już merkantylnie skuteczna (przyniosła zysk). Po pół roku od rozpoczęcia prac konsorcjum Eufruit liczy 21 partnerów z 12 państw. Zaś w pracach w wymienionych wyżej czterech obszarach bierze udział 86 uczestników z 15 krajów.
 
Za: eufrin.org

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.