Sorvantsy to marka ogórków szklarniowych, które mają nietypowy wizerunek. To nowa koncepcja rosyjskiej firmy Greenhouse Growth Technology (GGT), która chce wyznaczać trendy w handlu świeżymi warzywami na rynku Federacji Rosyjskiej.
Ogórki Sorvantsy mają być sprzedawane nie w dziale warzywnym, ale na półce ze snakami (jak żelki czy guma do żucia), wszędzie tam, gdzie klienci sięgają po przekąski pod wpływem impulsu. Ogórki są pojedynczo zapakowane i towarzyszy im grafika „wyluzowanych dzieciaków”, co ma zachęcać do traktowania ogórków jako „fajnej przekąski” i być alternatywą w stosunku do niezdrowych snacków.
Na uwagę zasługuje też sposób w jaki ten produkt ma być zaprezentowany w markecie. W przeciwieństwie do ogórków sprzedawanych w standardowy sposób (warzywa leżą płasko w dziale warzywnym), ogórki Sorvantsy mają być wyeksponowane w pionie (pojedyncze opakowania zawieszone na specjalnych półkach-stoiskach).
Firma GGT jest jednym z największych producentów warzyw szklarniowych w Rosji. Pisaliśmy o niej także tutaj. Nową markę ogórków promowała ona w trakcie targów Fruit Logistica 2017.
RS