Strona główna Tagi Brend

brend

„Jabłko Lubelskie” trafia do sprzedaży

Taką markę handlową postanowili promować sadownicy z południowo-wschodniej Polski. Połączone siły pięciu grup producentów są w stanie pokryć zapotrzebowanie rynku na kilka odmian mających być oferowanymi pod marką „Jabłko Lubelskie”. 4 października w Lubelskim Centrum Konferencyjnym członkowie zarządu LubApple w towarzystwie wicemarszałka województwa lubelskiego Grzegorza Kapusty zorganizowali poświęconą „Jabłku Lubelskiemu” konferencję prasową.

Produkcja ekologiczna w Austrii

Austria ma najwyższy procent w Europie użytków rolnych prowadzonych ekologicznie. Ta metoda produkcji została tam wprowadzona w roku 1927. Rządowe środki pomocowe umożliwiły gwałtowny wzrost liczby gospodarstw, które w latach dziewięćdziesiątych zdecydowały się na konwersję swoich technologii. W 2016 roku było około 21.000 certyfikowanych gospodarstw ekologicznych, co stanowi18 procent wszystkich gospodarstw austriackich. Zajmują one około 552 tysięcy hektarów, co stanowi 21% całkowitego obszaru użytków rolnych.

Marlene® sponsoruje mundial skialpinizmu

Wśród sponsorów zawodów Pucharu Świata w skialpiniźmie (kombinacje marszów, wspinaczki i zjazdów narciarskich) znajduje się brend jabłek Marlene®. Uprawiane w Południowym Tyrolu przez około 5000 sadowników jabłka siedmiu odmian mają certyfikat Chronionego Oznaczenia Geograficznego. Tej zimy charakterystyczne błękitne etykietki marki są widoczne na trasach biegów, ubraniach zawodników oraz ich numerach startowych.