Strona główna Tagi Programy promocyjne
Tag:

programy promocyjne

Polska europejskim potentatem w produkcji owoców jagodowych

Produkcja owoców jagodowych - truskawek, malin, porzeczek i borówki amerykańskiej - stała się polską specjalnością. Coraz więcej owoców trafia na eksport, w tym jako świeże owoce. Konsumenci cenią je za smak, zapach i wygląd. Trwa kampania promująca te owoce.

Rozpoczęcie sezonu. 1 lipca – Dzień Polskiej Borówki

Otwarcie sezonu borówki oraz jubileusz 100-lecia uprawy tego gatunku na świecie były powodem zorganizowania konferencji prasowej 1 lipca w Warszawie.

Kolumbia, Meksyk, Iran? Komisarz szuka rynków zbytu

KE wystosowała zaproszenie do składania wniosków na promocję produktów rolno-spożywczych. W ramach programu, którego budżet wynosi w tym roku 111 mln euro, chce pomagać producentom zdobywać nowe rynki zbytu. Z misją handlową wyrusza też komisarz ds. rolnictwa.

Fruitness, enjoy it! lansuje kampanię poświęconą gruszce

W styczniu zakończy się trzyletni okres funkcjonowania projektu “Fruitness, enjoy it!” Ostatnią inicjatywą podejmowaną  w ramach tego programu będzie kampania promocyjna w czterech miastach niemieckich (Hanower, Getynga, Münster i Essen). poświęcona gruszce. 
 

11,64 mln euro dla Polski na owoce w szkole

16 grudnia Specjalny Komitet ds. Rolnictwa (SCA) przypieczętował wstępne porozumienie pomiędzy unijnymi instytucjami osiągnięte w ubiegłym tygodniu, które wcześniej (14 grudnia br.) spotkało się już w większości z akceptacją ministrów rolnictwa na posiedzeniu Rady Rolnej w Brukseli.

Nowy program promocji pomidorów

Komisja Europejska po raz ostatni w ramach obecnego systemu promocji produktów rolno - spożywczych zaakceptowała 33 programy o łącznym budżecie ponad 107 mln euro. Polskie organizacje branżowe pozyskały ponad 10 mln euro na promocję w Polsce i Niemczech - pomidorów, na Ukrainie i w Chinach - makaronów oraz Wietnamie, Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich - mięsa drobiowego wysokiej jakości.

Nagrodzeni w kampanii „Fruitness, enjoy it”

Po 9 latach działań promocyjnych zdrowego stylu życia, którego podstawę stanowi dieta bogata w owoce i warzywa oraz regularna aktywność fizyczna, podczas EXPO w Mediolanie zostają przyznane nagrody znanym sportowcom i osobom związanym ze sportem, którzy dobrze reprezentują główne przesłania kampanii „Fruitness, enjoy it”.

4 mln euro na kampanię promującą owoce jagodowe

Prawie 4 mln euro przeznaczone zostanie na promocję spożycia owoców jagodowych: malin, truskawek, czarnych porzeczek i borówek amerykańskich. Kampania "Niezwykłe właściwości zwykłych owoców" niedawno ruszyła i potrwa trzy lata.

W przyszłym roku ma szanse ruszyć program „Pomidory dobre z natury”

Program „Pomidory dobre z natury” powstał z inicjatywy Stowarzyszenia Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami (SPPiOPO), a jego celem jest promocja spożycia pomidorów na rynku polskim i niemieckim. Budżet wynosi ponad 3 mln euro, a za realizację odpowiedzialne będzie konsorcjum firm NuOrder i VMG wyłonione w drodze przetargu.

„Pomidory dobre z natury”

3 letni program promocji „Pomidory dobre z natury” powstał z inicjatywy Stowarzyszenia Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami (SPPiOPO). Jego celem jest promocja spożycia pomidorów na rynku polskim i niemieckim, a jego budżet wynosi ponad 3mln Euro. Za jego realizację odpowiedzialne będzie konsorcjum firm  NuOrder i VMG wyłonione w drodze przetargu.

Ostatnie artykuły

Rolnictwo ekologiczne – zagrożenie czy szansa?

Nie milkną echa dotyczące ogłoszonych przez KE i przyjętych w UE strategii „Od pola do stołu” i „Strategii na rzecz bioróżnorodności”. Oprócz konieczności ograniczenia używania chemicznych środków ochrony roślin najczęściej komentowanym postulatem jest zapis o tym, że rolnictwo ekologiczne ma stanowić aż czwartą część unijnych upraw. Czy słuszne są obawy związane z tą zmianą, czy może jednak powinniśmy potraktować ją jako wyzwanie i szansę do wykorzystania?

Nastroje europejskich rolników

Kwestionariusz w ramach Europejskiego wskaźnika zaufania rolników przeprowadzony w pierwszym semestrze 2020 r. wykazał lekkie polepszenie w nastrojach rolników w porównaniu do jesieni 2019 r. Jednakże wzrost ten nie równoważy negatywnych odczuć obecnych wciąż w państwach członkowskich. Ankietę przeprowadzono na wczesnym etapie pandemii COVID-19. Oznacza to, że do jej wyników należy podchodzić z rozwagą, nie zapominając o kontekście. Wyniki są bardzo różne i nie uwzględniają skutków pandemii dla produkcji i kanałów horeca.

Nagonka na rolników

Czy nagonka na rolników wpływa na ich nastroje? Po raz pierwszy przeprowadzono ankietę oceniającą to zjawisko w ramach badań Europejskiego wskaźnika zaufania rolników. Wstępne wyniki wskazują, że francuscy i niemieccy rolnicy odczuwają największą krytykę stosowanych przez siebie praktyk, podczas gdy rolnicy we Włoszech i na Węgrzech są dotknięci w mniejszym stopniu. Zarówno we Francji jak i w Niemczech ponad 30% rolników zgłosiło, że krytyka bezpośrednio odbiła się na ich motywacji do dalszej pracy na roli.