Strona główna Tagi Promocja spożycia owoców i warzyw

promocja spożycia owoców i warzyw

Polacy ruszyli po krajowe jabłka

Bardzo dobre efekty daje promocja w ramach akcji „Jem bo polskie". W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc. Zyskują na niej też warzywa – czytamy w „Rzeczpospolitej”.

Którędy do młodego klienta?

Chilijscy producenci borówki ze stowarzyszenia Asoex wspierani fachowcami od reklamy i marketingu z ProChile uruchomili w wielu krajach świata programy promocyjne nakierowane głównie na młodego (potencjalnego) klienta. Nośnikami przekazu są smartfony, sieci społecznościowe i inne wykorzystujące możliwości hi tech.

5,8 mln euro na promocję produktów rolnych

Komisja Europejska zatwierdziła w czwartek 27 programów na promocję produktów rolnych w UE i na rynkach trzecich. Z 39 mln euro, które KE wyłoży na ten cel, 5,8 mln przypadnie Polsce.

Jem, bo polskie

Pod takim hasłem największe zagraniczne sieci handlowe w Polsce będą namawiały do kupowania rodzimych warzyw i owoców, a zwłaszcza jabłek. Kampania promocyjna „Jem, bo polskie" wystartowała 1 października i ten etap potrwa do końca roku. Jej organizatorem jest Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, do której należą Auchan Polska, Carrefour Polska, Galec (Leclerc), Jeronimo Martins Polska, Lidl Polska, Kaufland Polska Markety, Metro Group/Makro Cash&Carry, Schiever Polska, Selgros Polska, Tesco Polska i Żabka Polska.

Jem, bo polskie

Ruszyła nowa kampania promocyjna, która ma zachęcić Polaków do częstszego spożywania owoców i warzyw, w szczególności jabłek. Na ratunek polskim sadownikom ruszyły niemal wszystkie sieci handlowe.

Ponad 800 mln euro na promocję unijnych produktów rolno-spożywczych

Do roku 2020 UE przeznaczy 880 mln euro na promowanie produktów rolno-spożywczych. W przyszłym roku zacznie obowiązywać nowe prawo unijne regulujące promocję żywności zarówno wewnątrz jak i poza UE. Porozumienie w tej sprawie zawarli unijni ministrowie rolnictwa zebrani w Luksemburgu.

Organizacje producentów starają się o pieniądze na promocję

Dziewięć projektów programów promujących polską żywność przygotowały organizacje branżowe. Trafiły one do Agencji Rynku Rolnego, która oceni je i przekaże do Komisji Europejskiej. Jeżeli uzyskają one akceptację KE, mogą liczyć do dofinansowanie.

Festiwal jabłka 2014

27 września na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie królowało jabłko. Organizatorzy (Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw przy współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi) zadbali o unikalną atmosferę Festiwalu. Co – oprócz słonecznej pogody – motywowało do odwiedzenia imprezy. A przybyły tłumy.

Program „Owoce i warzywa w szkole”

Agencja Rynku Rolnego informuje, że 29.08.2014 r. Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi podpisał rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu zadań realizowanych przez Agencję Rynku Rolnego związanych z wdrożeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej programu „Owoce i warzywa w szkole". Ww. rozporządzenie wprowadza zasady realizacji programu w roku szkolnym 2014/2015.

Więcej działań w ramach kampanii “Fruitness, enjoy it!”

Drugi semestr roku 2014 obfituje w nowości związane z projektem “Fruitness, enjoy it!”, realizowanym pod patronatem CSO (Centrum Usług Owocowo-Warzywnych), współfinansowanym przez Unię Europejską i włoskie Ministerstwo Rolnictwa i Leśnictwa, którego celem jest promowanie owoców w Niemczech, Danii, Polsce, Wielkiej Brytanii i Szwecji.