Strona główna Tagi Promocja

promocja

Dramatyczny apel włoskich sadowników

„Zjedz jedną brzoskwinię lub nektarynkę dziennie!” – apelują wspólnie największe organizacje zrzeszające sadowników północnych Włoch. Oczywiście mają na myśli owoce miejscowego pochodzenia. Od 16 lipca, przez trzy tygodnie to hasło będzie docierać do włoskich konsumentów słuchających w „prime time”radia RAI, z reklam wykupionych w głównych gazetach kraju, z kanałów społecznościowych.
 

Wielka promocja borówki

1 lipca plantatorzy borówki uroczyście rozpoczęli sezon 2017. Prezentowali etapy pracy na plantacjach i pierwsze plony. Miejscem spotkania z konsumentami był modny Targ Śniadaniowy na Żoliborzu. Plantatorzy przyjechali z wielu regionów, całymi rodzinami. Pokazali dzieci jako naturalnych konsumentów, a Dzień Polskiej Borówki jako święto tych, którzy chcą żyć zdrowo i cieszyć się sukcesem Polaków.

1 lipca – Dzień Polskiej Borówki. Tak świętowano w Warszawie

1 lipca 2017 w Warszawie na żoliborskim Targu Śniadaniowym uroczyście rozpoczęto sezon polskiej borówki. Święto krajowych producentów borówki wysokiej połączone było z degustacjami i promocją owoców.

Brokuły. Udało się znacząco zwiększyć ich spożycie

Jak podaje organizacja +Brocoli, zajmująca się promocją spożycia brokułów w Hiszpanii, w ubiegłym roku w tym kraju ich konsumpcja wzrosła o 20 proc.
 
 

Ministerstwo chce zwiększyć efektywność funduszy promocji

Ministerstwo rolnictwa chce poprawić efektywność funduszy promocji, aby wzmocnić markę polskiej żywności na świecie - mówił wiceminister Jacek Bogucki podczas uroczystości wręczenia nominacji członkom komisji zarządzających funduszami promocji.

Jak marketing pomógł polskim jabłkom w Chinach?

Prowadzone od 2014 roku rozmowy, spotkania, negocjacje i działania promocyjne na rynku chińskim doprowadziły do dopuszczenia do importu polskich jabłek. Jaką rolę w tym projekcie odegrał marketing i które narzędzia okazały się najbardziej efektywne?

Promocja lubelskiej maliny. Powstały pierwsze koncepcje

Polskie sadownictwo doszło do etapu, na którym znaczący postęp dla tego sektora może zapewnić jedynie bliższa współpraca różnych podmiotów, m.in. w obszarze marketingu i komunikacji. Jest to aspekt wciąż niedoceniany w naszej branży, chociaż od lat obserwujemy, jak zachodnioeuropejscy sadownicy korzystają na takiej współpracy. Sukcesy Włochów, Brytyjczyków czy Francuzów w promowaniu owoców i ich przetworów na krajowych i zagranicznych rynkach są niezaprzeczalne. Teraz i w Polsce zaczyna wzrastać świadomość potrzeby wspólnych działań oraz profesjonalnego podejścia do komunikacji. Jeden z pierwszych kroków został zrobiony w trakcie warsztatów Food Chain Partnership, które zorganizowała firma Bayer.
 

Fundusze na promocję w 2017

Organizacje branżowe lub międzybranżowe, reprezentatywne dla danego sektora, a także organizacje producentów lub zrzeszenia organizacji producentów, uznane przez państwa członkowskie, będą mogły pozyskać te środki na promocję produktów rolno-spożywczych na rynku wewnętrznym i w państwach trzecich, w ramach jednego z mechanizmów Wspólnej Polityki Rolnej „Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”.

11 listopada PKP Intercity poczęstuje jabłkami

PKP Intercity wraz z polskimi sadownikami przygotowało specjalny poczęstunek dla wszystkich pasażerów, którzy 11 listopada wybiorą się w podróż pociągami ekspresowymi. Z okazji obchodów Dnia Niepodległości przewoźnik rozda podróżnym ponad 22 tysiące jabłek.

Nowa kampania promująca spożycie soków

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) wspólnie z Europejskim Stowarzyszeniem Producentów Soków Owocowych (AIJN) realizuje kampanię dotyczącą promocji 100% soków owocowych, w szczególności 100% soku pomarańczowego. Kampania “Fruit Juice Matters. Share the science. Celebrate the goodness”, czyli “Poznaj soki owocowe. Dziel się wiedzą. Ciesz bogactwem” skierowana jest w szczególności do środowiska eksperckiego.