Strona główna Tagi Promocja

promocja

Jem, bo polskie

Ruszyła nowa kampania promocyjna, która ma zachęcić Polaków do częstszego spożywania owoców i warzyw, w szczególności jabłek. Na ratunek polskim sadownikom ruszyły niemal wszystkie sieci handlowe.

Program „Owoce i warzywa w szkole”

Agencja Rynku Rolnego informuje, że 29.08.2014 r. Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi podpisał rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu zadań realizowanych przez Agencję Rynku Rolnego związanych z wdrożeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej programu „Owoce i warzywa w szkole". Ww. rozporządzenie wprowadza zasady realizacji programu w roku szkolnym 2014/2015.

Więcej działań w ramach kampanii “Fruitness, enjoy it!”

Drugi semestr roku 2014 obfituje w nowości związane z projektem “Fruitness, enjoy it!”, realizowanym pod patronatem CSO (Centrum Usług Owocowo-Warzywnych), współfinansowanym przez Unię Europejską i włoskie Ministerstwo Rolnictwa i Leśnictwa, którego celem jest promowanie owoców w Niemczech, Danii, Polsce, Wielkiej Brytanii i Szwecji.

Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”

Wyroby firm z branży owocowo-warzywnej zostały uhonorowane certyfikatami ''Doceń polskie''. Godło programu zdobywają wyłącznie wyróżniające się produkty spożywcze. O prestiżu przyznanego certyfikatu świadczy honorowy patronat Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi nad programem. 
 
 
 
 

MSZ nie umie promować polskiej żywności

„MSZ nie nadaje się do promocji żywności. Nie oddamy amatorom czegoś, co trzeba robić profesjonalnie - powiedział Marek Sawicki, minister rolnictwa, w rozmowie z „Rzeczpospolitą”.”

Przyciągają nie tylko śliwką

Stowarzyszenie „Na Śliwkowym Szlaku” (Iwkowa, Małopolska) realizuje projekt „Wrota Pogórza”. Projekt ma na celu promocję miejsc atrakcyjnych turystycznie w regionie działania Stowarzyszenia.

25 mln zł na promocję polskiej żywności

Prawie 25 mln zł dostała Agencja Rynku Rolnego na promocję polskiej żywności za granicą. Obecnie na półmetku jest realizacja branżowego programu promocji. Pierwsze efekty już widać, wiele firm zdobyło nowe rynki zbytu dla swoich produktów.

Więcej pieniędzy na promocję żywności, ale nie dla Polski?

Z 50 do 200 mln euro rocznie ma wzrosnąć unijny budżet przeznaczony na promowanie żywności wytworzonej w krajach UE. Pieniądze te będą jednak trudniejsze do pozyskania przez polskich producentów - uważa przedstawiciel Polski w Copa-Cogeca Jerzy Wierzbicki.

Branżowy Program Promocji

Agencja Rynku Rolnego zaprasza przedsiębiorców branży spożywczej do wzięcia udziału w Branżowym Programie Promocji Branży Polskich Specjalności Żywnościowych w ramach realizowanego przez Ministerstwo Gospodarki projektu systemowego pn. „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych” Podziałania 6.5.1. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
 

Europejska promocja po nowemu

Komisja Europejska ogłosiła nowy projekt reformy polityki informowania o europejskich produktach rolnych i rolno-spożywczych oraz promowania tych produktów.