Strona główna Tagi Promocja

promocja

Ruszamy z promocją owoców jagodowych

Polscy producenci truskawek, borówek i porzeczek ruszają ze światową promocją tych owoców – informuje „Puls Biznesu”. Będą korzystali z doświadczeń polskich sadowników, którzy w ubiegłym roku stali się numerem jeden w światowym handlu świeżymi jabłkami.

Nowi członkowie komisji funduszy promocji

Minister rolnictwa Stanisław Kalemba powołał nowych członków komisji zarządzających funduszami promocji produktów rolno-spożywczych na 4-letnią kadencję - poinformowało biuro prasowe resortu rolnictwa.

Polska żyność oczekuje wsparcia

Eksport polskiej żywności z roku na rok rośnie. Jednak jej producenci i eksporterzy oczekują od państwa pomocy w promocji swoich produktów za granicą.
 

Sukces przemysłu rolno-spożywczego budzi zazdrość

Sukces polskiej żywności za granicą może budzić zazdrość u konkurencji. A ta nie zawsze jest uczciwa - przekonują przedstawiciele branży. I apelują o wsparcie dyplomatów.
 

Fruitylife – unijna kampania informacyjna

Fruitylife - "fruit and vegetables, healthy and safe" - “owoce i warzywa – zdrowe i bezpieczne” to nazwa kampanii informacyjno – edukacyjnej skierowanej do unijnych konsumentów. Od kilku lat kampania trwa w  trzech unijnych krajach – Włoszech, Francji oraz w  Niemczech, a projekt przedłużono na kolejne trzy lata – aż do końca roku 2015.

Kampania promująca jabłka w Chinach i Turcji

Konsorcjum w składzie Stowarzyszanie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw "Unia Owocowa" oraz Związek Sadowników RP przeprowadzą trzyletnią kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącej jabłek pt. "Europejskie jabłka dwukolorowe". Będzie ona realizowana w Chinach i Turcji.

Copa-Cogeca chce skuteczniejszej polityki promocyjnej w UE

Unijna organizacja rolników Copa-Cogeca chce nowej polityki promującej europejską żywność, by unijne produkty były rozpoznawalne na świecie. Potrzebne są jednak na to większe fundusze - poinformował Jerzy Wierzbicki, szef grupy roboczej tej organizacji.

Nie bądź burak, jedz warzywa!

Wystartowała ogólnopolska proekokologiczna kampania Fundacji Allegro All For Planet „Nie bądź burak, jedz warzywa!”. Promuje ona zdrowy tryb życia oraz zachęca Polaków do zmiany nawyków żywieniowych - włączenia do diety więcej warzyw, a także owoców. W ramach akcji przygotowano serię spotów, w których aktorzy Hacen Sahraoui i Rafał Rutkowski wcielają się w rolę warzywnych ekstremistów.

Promocja borówki wysokiej…

…to jeden ze sposobów zwiększenia spożycia owoców tego gatunku i tym samym podniesienia popytu. W Polsce w ciągu ostatnich kilku lat znacznie wzrósł areał plantacji, ale czy jest realna szansa na zbyt owoców z Polski? Jak wygląda obecnie rynek, na który najchętniej sprzedają owoce polscy producenci – Wielka Brytania?

Fundusze promocji

W listopadzie 2013 r. upływa pierwsza kadencja członków wchodzących w skład komisji zarządzających funduszy promocji produktów rolno-spożywczych, powołanych przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.